Arthur Findlay Spiritual College., siste dag

Siste dagen har vi igjen noen timer før vi skal dra på flyplassen. Vi ble fengslet av kirkegården den første dagen og bestemmer oss for at vi skal tilbake dit. Denne gangen går vi ikke veien, men vi går gjennom enga der hestene går. To av de kommer bort til oss og hilser på.

Når vi så kommer til kirka, kommer en tredje og stiller seg opp ved gjerdet. Vi går tilbake og hilser på og Anne-Berit gir hesten healing. Jeg får et stort hestenuss på nesen før vi vandrer videre.


Hei, sier den, kom tilbake da

Healer Anne-Berit Ingebo.

Hennes blogg finner du her: http://atheasverden.blogg.no/1441826367_sammen.html


Jeg fikk et solid kyss før vi dro videre men da var ikke fotografen parat så jeg har ikke bildebevis 🙂

Kirken og kirkegården er veldig vakker og jeg lar bildene tale for seg. Arthur Findlay og hans kone er begravd her. Det er nye og gamle graver om hverandre, men det er også en ny del utenfor den gamle.











Takk for meg Arthur Findlay for denne gang,. Vi skal ikke se borti fra at jeg kommer tilbake.



12 kommentarer
    1. Så flott dekor, og særlig vinduene på kirka. Ser nesten ut til at hesten feller en tåre. Jeg har fått hesteskrekk etter noen opplevelser i barndommen, men nå har svigerdatter kjøpt seg hest, så da kan jeg øve meg på å klappe hesten i trygge omgivelser! 🙂

    2. Fascinerende med hester, de er så STORE. Og det kommer jo ekstra til syne på bilder med mennesker og hester sammen 🙂 Min pappa var rideinstruktør i Kløvkompaniet, men jeg fikk aldri den store iveren etter hester og ridning.
      Bildene av kirkevinduene var så fine. Jeg liker sånne vinduer. Og ellers, så ser jo hele området ut til å være vakkert for sjelen å gå rundt i 🙂

    3. Har sett litt på bildene fra turen din, og skjønner godt at du har hatt det fint der, og at du liker stedet godt. Selv er jeg Anglofil så det holder, og det meste fra England er flott synes jeg. Gamle bygninger, arkitektur ol, og ikke minst alle kirkene. Har en venn i England som har vært på dette stedet som medium. Ha en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg