Jeg vil være meg

Jeg vil være meg

Jeg vil finne selve essensen av hva jeg er

Hva jeg vil

Hva jeg føler

Det er den jeg vil være

Jeg vil følge mitt hjerte

Hjertet mitt vil ingen noe vondt

Der er det kun kjærlighet å finne

Jeg vil lete til jeg finner den kjærligheten

og får den frem i lyset der den skal være

Jeg er på vei

Det kjenner jeg

Jeg er der nesten

Det kjenner jeg

Det er en befriende følelse

Jeg setter meg selv fri

Kun jeg kan gjøre det

Kun jeg kan definere hvem jeg er

Ingen andre

Kun meg

I dag

12 kommentarer
    1. Elsker å lese cruise innleggene dine! Fått mye inspirasjon fra de! Kom akkurat hjem fra vårr 6 cruise. Denne gang reiste vi med Celebrity Cruises – Reflection. Veldig fornøyd! Har tidligere reist 5 ganger med RCCL. Blir jo helt hekta!! Vil bare reise igjen med engang man har konmet seg hjem .. = )

    2. Så bra…vanskelig å være helt seg selv , men en får prøve å komme så nær en kan :))..bra du er på god vei..og fint skrevet …God helg videre til deg <3

    3. Reiseglad Reiseglad: Ja, man begynner å planlegge neste med det samme man har kommet hjem. turen med Anthem ble bestilt kun en måned etter at vi kom hjem i fjor 🙂 Men neste sommer skal vi kjøre nordover med bil og jeg kjenner jeg får abstinens allerede 🙂 Celebrity er de fineste båtene. Vi har reist med Century, Solstice og Silhouette. Det kommer mange innlegg fra Anthem, men har ikke hatt tid enda, tar så lang tid å behandle alle bilder, osv

    4. Veldig viktig å være seg selv. Og godt å jobbe mot akkurat det. Men lett er det ikke.
      Fint skrevet, om en viktig sak <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg