Det må være nok

 

Av og til føler man seg sårbar

Man føler man strekker ikke til

Det er så mangt man skulle ønsket å bidra med

Man ser alle andre

De har så mye energi

De stiller opp for sine

Hvem har vel ikke ønske om å klare det

Nå er det engang sånn

Vi er så ulike vi mennesker

Vi har ikke de samme oppgaver

Vi kan ikke mestre de samme tingene

Noen klarer mye, andre har begrensninger

Det gjør oss ikke til noen dårligere mennesker

Man vil så gjerne, men får ikke til

 

 

Det er da vi må fokusere på det vi kan få til

Alle kan vi bidra med noe

Det må ikke være så mye

Men tanken bak er kjærlighet og omsorg

De gode tankene

Det er noe alle kan bidra med

Uansett begrensninger

Gode tanker og kjærlighet

Det må være nok

Og er ikke det det aller viktigste av alt på jord

Det føler jeg

I dag

 

4 kommentarer
    1. Kjenner meg igjen her…veldig mye mer jeg skulle ønske jeg kunne bidra med, men jeg har ikke så mye overskudd..men synes jeg er flink til å prioritere riktig..og tror de rundt meg er fornøyde ..men nå skal det sies at jeg veldig ofte prioriterer de rundt meg …før meg selv…hehe..
      I dag har jeg tenkt å prøve å få laget sjokoladekake..det får være min prioritering i dag 🙂
      Ønsker deg en fin fredag videre 🙂

    2. Man tenker ofte i disse baner, men tankene glipper gang på gang…
      Takk for på minnelsen!
      Hilsen Turid og pusen 👑Qvist
      💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg