GAVER SOM SKAPER FØLELSER


I dag fikk jeg en gave

Det satte jeg stor pris på

For mange betyr nok ikke en sånn gave så mye

Det gjør det for meg

Hvorfor

Jo, fordi det gir meg tilhørighet

En tilhørighet til en arbeidsplass

 

Jeg er på arbeidstrening en dag i uka

Det vil si at jeg jobber for trygd

Dette for at jeg skal komme meg litt ut etter å vært hjemmeværende noen år

Jeg har nettopp begynt et nytt sted

Rauma Energi, strømleverandøren i kommunen vår

Jeg driver jo og med healing og synes det er litt moro å kunne si at nå arbeider jeg med energi, både med og uten ledining

Det er viktig å komme seg ut litt, når man er hjemmeværende

Man må sysselsette seg selv

Gjøre ting man liker.

Jeg har jo brukt bloggen min og Lillasjelsiden min på facebook til det

Det var derfor kjempekoselig å få denne gaven

En gave med følelse av tilhørighet

Jeg fikk enda en gave

En gave som varmet enda mer

Det var en gave fordi jeg er meg

Det føles bra det

Tenk det

En gave bare fordi jeg er den jeg er

Det er jo nettopp det jeg skriver om

Det å følge hjertet og finne seg selv

Bruke seg selv til det man er god til, enten det er i arbeidslivet eller om man er hjemme

Vi er nemlig verdifull alle sammen

Uansett hvilken oppgave vi har tatt på oss her i livet

Gaven var et englebilde

Snille Torill Øines, malte meg en Lillasjelengel

Så kom den flyvende hit til meg

Gleden i hjertet er stor

Jeg sier takknemlig tusen takk

I dag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg