SAMARBEID ER VAKKERT

 

Denne uken har jeg hatt en flott opplevelse

En flott opplevelse av samarbeid

Det er så mye man kan skape sammen

Og det uten å kjenne hverandre

 

Aud Rye lagde noen nydelige malerier av engler

Raus som hun er, lærte hun det bort til flere

Dermed ble det englebilder, også fra Solveig Rimstad og  Torill Hjelmdal Øines

Kjempekoselig

Jeg får låne disse bildene og sette tekst på dem

Det gir meg glede å kunne dele de på Lillasjelsiden min

Jeg liker jo å spre gode ord og glede

 

Aud Rye

 

Jeg er tilfeldigvis inne på Soulspring, siden til Elisabeth Nordeng og Märtha Louise

De spør hva vi skal gjøre idag

Jeg skriver som sant er , vaske kjøkkenskap, synsundersøkelse og lage fine bilder til Lillasjelsiden min

Nå for tiden går det i englebilder

Jeg legger ved et bilde

 

Torill`s Bildekrok

 

Det bildet blir sett av en prest som planla midnattsmesse i Stavanger Domkirke, Silje Trym Mathiasson

Hun tok kontakt for å vite om det var jeg som hadde lagd bildet

Det var det jo ikke, jeg hadde kun teksten

Hun fikk navnet til Torill og de inngikk et samarbeid

Presten skulle ha en fredsgudstjeneste og ønsket et bilde til programmet

Sitat Silje: Bildet skal brukes på midnattsmessen på nyttårsaften der prekenteksten er fred. Selve fredskonserten mellom 12 forskjellige religioner er to uker senere i samme Domkirke ( altså i Stavanger).Jeg er Dialogprest , og jeg ønsker å bygge bro mellom mennesker som tror forskjellig.

Torill lagde et nytt englebilde til henne

 

 

Er ikke det fint

Sånn påvirker vi hverandre i hverdagen

Små små ting, som vi nesten ikke tenker over

Likevel griper det et annet menneske

Vi får ringvirkninger som bølger i vann

Samarbeid er vakkert

Vær obs på hva du skaper

I dag

 

 Solveig Rimstad

Bildene som er malt er uten tekst, teksten setter jeg kun på for deling i bloggen og på Lillasjel

Soulspring: https://www.facebook.com/soulspring.no?fref=ts

6 kommentarer
    1. Sammarbeidet er viktig, og det er jo slik vi kan utvikle oss og ikke minst gi noe ekstra der vi ikke trodde vi kanskje ikke hadde noe å gi..
      Sammarbeide er en av grunn pilene, og jeg må si at disse bildene du bruker nå passer utrolig godt ilag med tekstene dine.:)

    2. Så fine bilder og en vakker historie. Å være raus mot andre skaper ofte magi 🙂 I dag har jeg vært raus og gitt en blomst til en fremmed. Hun ble veldig glad! Håper at hennes glede smitter over på noen andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg