EN MANN SIER FARVEL

Jeg har hatt noen fine åndelige opplevelser i det siste

Blant annet når jeg renset et hus

Jeg ble bedt om å hjelpe, for det var urolig i huset

 Når jeg får sånne oppdrag, vet jeg aldri når jobben starter

Av og til har den startet før jeg får spørsmålet

Andre ganger tar det litt tid

Denne gangen dukket det ganske så fort opp noe i hodet mitt

Ja, hva da, jo en sykkel

Hæ, en sykkel

Ja en gammel, svart sykkel

Jeg senser at noen er sint fordi sykkelen er herpet med og deretter kastet

Vedkommende liker ikke dette, for sykkelen var viktig for han

Eller jeg tror det er han

Det å eie en sykkel, var noe stort noe og kostbart å anskaffe seg

Men det kommer ingen eier til sykkelen foreløbig

 

Jeg stusser litt over dette, men vet at det er bare å ta livet med ro

Skal det komme mer, så kommer det

Veldig forsiktig kommer det etterhvert frem en dame

Hun er så stille, tør nesten ikke å komme, veldig forsiktig av seg

Hun sitter i en stol med bibelen i hånda

Hun ber

Der sitter hun mye, i stolen sin, alene

Når hun er blant folk, er hun stille, mild og varsom

Hun går i kirken, på bedehuset og i butikken

Ja, nå lurer dere på hvordan jeg vet dette

Det kan jeg ikke vite

Det som skjer er at jeg ser det inni meg

Derfor kan det være noe jeg dikter opp

Jeg kan jo ikke påstå noe annet

 

Deretter kommer en gutt, på rullebrettt

Han suser nedover gaten i full fart

Rett under en bil

Tragisk ulykke

Han har ikke bodd i huset, men har tilknytning til området

Så kjenner jeg at kroppen blir trykket ned i stolen

Energiene blir veldig tunge

Det er som om noen presser sammen hodet mitt

Jeg ser en mann, en sint en

Han er streng og sint

Jeg tror det er hans sykkel

Han liker ikke alt som skjer i huset

De tar seg til rette, sier han

På min måte jobber jeg så med disse energiene for å få dem over

 

 

Så føler jeg at vagt at det kommer en mann til

Mannen til hun som ville ha huset renset

Han forteller at han beklager

Jeg blir litt nervøs, for jeg blir litt engstelig for å tråkke feil her

Jeg tar han derfor ikke helt inn

Jeg snakker med eier, det er blitt lettere å bo i huset

Symptomene på ubedte gjester er borte

Etter at jeg snakker med henne, kommer mannen tilbake

Jeg setter meg ned og sier ok, kom igjen, men vær tydelig

 

Det jeg da får er at han vil gjerne at jeg skal si at han beklager hvordan han var når han var syk.

Han så hva han gjorde og hvordan han var, men han klarte ikke å få gjort noe med det

Han sa og at det var noe han kunne avverget, men som han ikke gjorde

Han ville at moren skulle fortelle barna at det var sykdommen som gjorde han vanskelig å ha med å gjøre

Han var veldig glad i dem

Han sier hvite roser, tørkede , bursdag

Han sier at de må gå videre i livet sitt, gå ut og bli lykkelige

Gripe livet de har mens de har det

Han ønsker dem farvel

 

Jeg skriver til vedkommende og sier at jeg fikk disse ordene

Hun hadde spurt etter beskjed fra han

Jeg sa som sant var at jeg vet ikke hva du finner av sannhet i dette

Jeg vil ikke gå inn på detaljene her, for ikke å utlevere noen, men alt stemte

Både at ting kunne vært avverget, blomstene og bursdagen og at de var på vei til å begynne å leve igjen

Det var en stor, stor opplevelse for meg

Jeg har åpnet mer opp

Jeg får lettere ned det jeg skal

Jeg lærer meg å stole mer på meg selv

Likevel er det viktig å huske at man har aldri fasitsvar

Man kan ta ned andre energier enn de man ønsket

Man kan tolke feil

Utfordringen min er å lytte, ikke tolke

Dette er et givende arbeid

Jeg tror  jeg går spennende tider i møte

Jeg sier tusen takk for at jeg fikk lov

I dag

 

 ps. gjengitt med tillatelse fra de historien omhandler.

8 kommentarer
    1. Så godt når man får bekreftet at det man tar inn stemmer.😊selv vil jeg gjerne åpne mer opp..merker ting rundt meg..som vind som stryker rundt beina…sterk parfymert og Brann lukt. ..Da vi var på Birkenau kjente jeg denne røyklukt så sterkt at jeg følte jeg ble kvelt…så mye rart jeg opplever av og til…så syns dette er utrolig spennende! God dag til deg

    2. lindusen: Det er bare å si ja og så la deg lede, så får du hjelp. Forsiktig i eget tempo vil ting dukke opp for læring, bøker, filmer, mennesker, osv. Følg hjertet og behold beina på jorda:)

    3. Flotte opplevelser kjære deg 🙂 Gleder meg på dine vegne <3 Ha en flott dag 🙂 Begynner å bli klar for boken kjenner jeg 😉

    4. Det der er en stor stor gave. Å lytte og ikke å tolke er nok nøkkelen ja. Vi gjør jo endringer når vi ser og hører ting. Det er jo ikke til oss, men til de som venter.
      Jeg tenker det må være herlig å oppleve at det blir rolig.
      Hjemme hos meg har jeg en hund som ligger og knurrer mere og mere for hver dag. Han ligger og ser imot et punkt og legger hodet ned. Kryper under meg om han får sjansen. Katten min kommer ikke opp i stuen dit nå mot jul. Hun holder seg unna rett og slett.
      Det har vært liv rundt huset siden bror, far, og min mor har gått bort. Jeg merker de forskjellige tegnene, ser hva som er til meg og hva som er til han.
      Det er så rart. Jeg har lyst til å gå bort til mamma og klemme henne, men det er litt vanskelig. Svigerfar er mest opptatt av Terje og sønnen vår… Det er virkelig rart å se på, men allikevel jeg er helt rolig i forhold til det. Føler at vi blir tatt vare på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg