POSITIV NEI, ALDRI I VERDEN

Noen tror at siden jeg skriver en del om postiv tenking, så takler jeg alt kjempefint

Glad og fornøyd og med et åpent sinn

Sånn er det ikke, bare så det er sagt

Denne bloggen skriver jeg mest for egenterapi

At andre liker det jeg skriver, er jo en bonus

 

I dag er det ikke mye positiv tenking hos meg

I dag er det husvask

Husvask er det absolutte verste jeg gjør

Det er gørr kjedelig

Rett og slett gørr kjedelig

Det finnes ikke en eneste formildende omstendighet

Ihvertfall ikke annet enn at man kan puste lettet ut når det er over

 

Jeg tror ikke jeg lyver når jeg lover dere at jeg aldri kommer til å bli positiv når det gjelder å vaske hus

Vaske klær, helt ok, jeg kan stryke også

Rydde kan jeg også gjøre, til nød

Bare jeg slipper å vaske

Men slipper jeg, nei

Det er så synd i meg altså

Nei, der gikk grensen,haha

Synd i meg er det slett ikke

Skjerp deg sier jeg til meg selv da

Takknemlig for at jeg greier å vaske, ja det er jeg

Men positiv –  NEI

Aldri i verden

Det gidder jeg ikke bruke energi på

Noe må man få beholde på kjedelig listen

Hehe

I dag

4 kommentarer
    1. Ja, DEN ligger ikke høyt i kurs hos meg heller 😀 Jeg liker det bare IKKE…OG gjør det nok ikke så ofte som jeg burde heller… Men, men… Klart vi har ting på kjedelig -lista, alle sammen, og syte-lista og sånt. Og positiv kan man ikke være HELE tida…Men ofte 😀 Lykke til med vasken <3 Jeg tar min en annen gang 😀 ha-ha

    2. frodith: Ferdig med helgevasken,hehe. Men jeg har så mye jeg skulle ryddet og kommer ikke i gang, Der er det positivt med å ha liten plass:) jeg har loft og full kjeller og fullt av gammelt skrot som skal hives og ryddes. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal ta meg selv i nakken:)

    3. “Det er bedre med litt støv i krokene, enn et rent helvete”. Dette lever jeg etter, men det betyr ikke at jeg ikke vasker og rydder, selv om det ikke er favoritt aktivitet. Og det verste -det som tar lengst tid – er faktisk det å tappe vann i vaskebøtten. Etterpå går det egentlig mye bedre, lettere og fortere enn jeg forventer på forhånd. Men gøy er det slett ikke, og så er det jo påan igjen om en ukes tid eller sånn, uten at det blir høyere av det. Omtrent som å handle mat (man fyller i kjøleskap, spiser opp og fyller på igjen. En evig runddans). Jeg har mye rydding som må tas – men ikke i dag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg