SMÅ BAGATELLER KAN GJØRES STORE

Små bagateller

Små hendelser

Du tror de er så små

Det er da du må velge med omhu

Hvordan møter du disse hendelsene

 

Hvor mye setter du ditt preg på de

Hvilke tanker velger du å bruke i analysen

De positive eller de negative

 

 

La de gode hendelsene få stor makt

Selv de bitte bitte små

La de negative fyke forbi i stor fart

Så stor fart at du ikke klarer å gripe fatt i dem

Ta tak i de du må,men velg med omhu

 

 

Du er medskaper

Du har hele tiden valg du kan ta

Små ubetydelige hendelser er ikke små hvis de får god grobunn

Hvis de blir gjødslet og vannet og stelt godt med

Da vokser de seg store

De formerer seg

 

De negative blir mer negativ

De postive blir mer postiv

Valget er vel enkelt

I dag

 

4 kommentarer
    1. Sant, jeg blir i allefall stadig flinkere til å glede meg over di fine tinga jeg kan, i steden for å tenke for mye på alt jeg gjorde før…Og å være positiv mot andre er en fin ting syntes jeg, man taper jo ikke noe på det selv heller …tvert i mot…Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg