JEG IRRITERER MEG

Jeg irriterer meg i dag

Bittelitt

Jeg irriterer meg over at ting kommer igjen og igjen

Ja, jeg skriver

Stort sett hver dag skriver jeg

Må jeg virkelig skrive det samme om og om igjen

 

Jeg har jo bestemt meg for å skrive fra hjertet

Skrive det som kommer akkurat der og da

I det jeg legger hendene på tastaturet

Eller ordene slår ned sammen med et bilde jeg ser

Da skal det skrives

Da blir det om og om igjen

Sånn føles det ihvertfall

 

 

Jeg tenker som så, at skal det nå skrives om  igjen

Har jeg ikke skrevet side opp og side ned om dette temaet

Har vi ikke snart terpet nok

Er det virkelig sånn at vi må ha ting på nytt og på nytt

Er det stadige gjentagelser som er tingen

Vi må da vel bli lei

Eller er det sånn vi skal holde på, helt til vi får det inn i hodet vårt

 

De samme temaene om og om igjen

La fortiden gå

Stå i din egen kraft

Bli glad i deg selv

Øs ut kjærlighet til dine medmennesker

Grip dagen i dag

Følg hjertet ditt

Hør på din indre stemme

Finn din livsoppgave

Du er unik og  verdifull

 

Tror vi på dette nå

Nei, ikke helt

Da skal vi vel ha det om og om igjen

Helt til vi får det inn i hodet vårt

Om og om igjen terper vi

I dag

 

 

6 kommentarer
    1. Tenker at du skriver det som hjertet ditt flyter over av, og det kan jo aldri bli feil. Jeg tror at vi trenger daglige påminnelser om at vi er unike og verdifulle. Det er så lett å glemme det når hverdagsmaset setter inn. Jeg synes du er så flink til å pakke inn budskapet i vakkert “papir” hver gang. Vi vet aldri hva som skjer når vi åpner en gave, men essensen er den samme 🙂 Takk for at du deler fra hjertet! Klem, klem

    2. takk for alle gode ord fra deg 🙂 du skriver det slik som jeg og sikkert mange av oss føler det.
      Er på god vei??? på min reise, men mange ganger føles det som at man har måttet gå tilbake til start og prøve på nytt… er tungt inni mellom og man lurer på hva det hele går ut på, men men blir vel bedre etter hvert 🙂 igjen tusen takk for bloggen din <3

    3. Det er jo mye det samme vi omgir oss med også hver dag da.. Vi blir opptatt av ting, og det preger jo hverdagen vår, bare på litt forskjellige måter hver dag .. Men temaet kan jo ofte være det samme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg