JEG HAR EN STOR TRAKT SOM STÅR I HODET MITT

Lillasjel på facebook
https://www.facebook.com/Lillasjel


https://www.facebook.com/JustChanneling?fref=ts

 Vi er så innmari flink til å sparke bein under oss selv med tankene våre

Som oftest gjør vi det ubevisst

Det durer på oppi der uten at vi aner hva vi gjør på

Inngrodde tankemønstre

De er så grodd fast at man får dem ikke løs om man bruker spett

De er usynlige også, så selv med lupe er de vanskelig å se

 

Så hva gjør vi

Ikke ser vi de, og ser vi de, så får vi de ikke løs

Ja, det er litt sånn det har vært hos meg denne tiden

Jeg skal jobbe meg frisk, men jeg holder igjen

Hvorfor i svarte gjør jeg det

Tja, jeg er et menneske

Vi mennesker er kompliserte skapninger

Vi legger sammen to og to og får fem veldig ofte

Vi gjør oss opp en mening og da tror vi blindt på den

 

Vi bortforklarer og vi unnskylder oss

Vi sparker bein under vår egen fremgang

Vi har så mange idiotiske tanker der som bare spolerer fremgangen vår

Noen ganger vil vi ikke høre heller

Kroppen vil rett og slett ikke bli frisk før du har skjønt at du må oppfylle visse kriterier som den har lagt ut ønske om

Kanskje den vil ha fred en stund

Den vil ha hvile og når du ikke gir den det den vil ha, da sparker den ben under deg

Dette kan skje gang på gang og du ser ikke hva du holder på med

Håpet er at det går opp et lys for deg før eller siden

Lytt til kroppen, den er vis

Hodet lurer deg trill rundt

https://www.facebook.com/observingthesoundsoftheworld?fref=ts

 

Det fine er at vi kan lure hodet også

Jeg har jo stått fast i min bli frisk fremgang

Jeg har spekulert meg blå på hva er det jeg gjør som gjør at jeg holder tilbake

Jeg har for så vidt skjønt det og jeg har jobbet med saken

Jeg føler meg klar og jeg føler at nå har tiden kommet for å realisere mine drømmer

http://lillasjel.blogg.no/1367655526_04052013.html

 

For de som ikke har oppdaget tankens kraft og universets lover, så har dere noe veldig spennende i vente

Det er faktisk så merkelig at det er vanskelig å fatte

Du får nemlig det du fokuserer på

Etter at jeg la ut blogginnlegget over her, går det ikke mer enn få timer før åpenbaringen kommer

I ei gruppe “møter” jeg en dame som har gjort akkurat det jeg prøver på

Hun har lagt medisinene på hyllen og blitt frisk

Apoteket hun brukte fikk ikke inn medisinen hennes på 3 mnd, og det tok hun som et tegn på at nå skulle hun ikke ha de lenger

Ja, nå sier jeg slett ikke at dere skal slutte med livsnødvendg medisin

Hver og en har ansvar for egen helse

 

 
 

 Denne damen er litt smågal, akkurat som meg selv

Jeg kjenner henne ikke, men jeg “vet” at hun bare synes det er morsomt at jeg sier det

Jeg tok jo kontakt med henne sporenstreks

Hun var jo mirakelet som dalte ned til meg denne dagen

Hun var akkurat det jeg trengte

Sånn fungrerer universets lover, hvis du er villig til å tro, da daler redskapene dine ned rett foran nesen din

Hun forteller meg at når hun skulle bli frisk, da lagde hun bilder inni hodet sitt

Hun satte inn batterier i hjernen som skulle gi henne energi

Det dumme var at de ble utladet hele tiden

Hun måtte stadig bytte dem ut, så det funket ikke

Hun prøvde så med oppladbare som skulle lade seg opp igjen, men nei de lå stadig på lading

Det funket ikke det heller

Hva gjorde denne smartingen så

Jo, hun “opererte” visuelt inn et solcellepanel som selv tok inn energier

Da funket det, energiene strømmet på og hun ble friskere

Sånn fungerer hodet vårt

Den tror på det vi tror på

 

Hun hadde og en del tankemønstre som måtte snues

Gamle inngrodde tanker skulle kastes

Men så var det å få tak i dem da

Hun ansatte dermed sporenstreks to menn, av hvilken nasjonalitet sa hun ikke

De hoppet opp og ned i hodet hennes for å løsne grumset som var der

Det funket helt fint

En etter en løsnet grumsetankene fra hodet

Hun så klart hvor feil hun hadde tenkt

Hvordan hun hadde stilt opp for alle andre

Hvem som tappet henne for energi

Hvordan hun skulle lære seg å stå i egen kraft

Det er heller ingen tilfeldighet at etter å ha snakket med denne damen, dukket dette bildet opp foran meg

 

For meg var det et mirakel ja

Jeg har jo følt meg så alene med denne bli frisk kampanjen min

Jeg har ikke turd å tro på at jeg skulle bli frisk, for hva om jeg feilet

Ja, hva om jeg feiler

Det er faktisk ikke noe alternativ

Den tanken skal ut av tenkeboksen min, den skal kaste på peisen

Når man skal kaste ut en tanke, da må man erstatte den med en ny

Jeg skal bli frisk

Noe annet er helt utelukket

Jeg hadde aldri fått ideen om å gå denne veien hvis ikke den var riktig

Det må jeg bare tro på

 

Derfor har jeg nå montert en stor trakt som går fra universet og ned i hodet mitt

Gjennom den trakten kommer det hvitt skinnende lys, healende lys

Det lyset fyller hele kroppen min med livgivende, frisk energi

Akkurat den energien jeg trenger for å bli frisk

Jeg må tro

Jeg må bruke alle mine tanker på å tro

Når du møter meg på gaten eller du ser bildet mitt på facebook, så se etter

Ser du trakten som går ned i hodet mitt

I dag

8 kommentarer

Siste innlegg