PIKEN I BÅLET – HEALINGBILDE

For de som vil følge bloggen min på facebook klikk liker på Lillasjelsiden min

http://www.facebook.com/Lillasjel

The strength of your heart is renewing with each blessed awareness. You call them Aha! moments as you breath in the ahh and exhale the haa. What grace of connection that moment brings! This is your work, to connect All Things; be it a physical experience, a mental concept, an emotional chasm or a spiritual Truth. Connection is what opens the door to the next connection, or what offers the next dimensional awareness. It is by examining, understanding and giving Life to the unseen that you become a conscious participant in dimensional living beyond 3D. It was always there, yet your awareness brings it into your experience in a way that you connect and interact. This new dimensional interaction is available to you through the lens of connection. As you realize that you are One with All Life, you open to Fifth Dimensional expression.

Jayme Price (Crystalline Soul Healing)
http://www.crystallinesoulhealing.com/

http://www.facebook.com/JustChanneling

Art ♥ Antaratma

Av og til når jeg  sender healing får jeg opp bilder som blir fine opplevelser, tross i at personen jeg sender til har det vondt

Jeg fokuserer aldri på at noen er syk eller har vondt noe sted

Jeg sender kun gode tanker og god energi til den det gjelder

Denne gangen var det en jeg er veldig glad i, som spurte om gode tanker

Vi kjenner hveradnre ikke real life, men i min verden betyr ikke det noe

Når to mennesker kjenner at de på en eller annen måte er connected, da er det godt

Sjel til sjel kan vi være der for hverandre og det er så fint å oppleve

 

Jeg skulle sende fjernhealing til fire sjeler samtidig

Da begynner jeg med det navnet som dukker opp først og tar dem ettersom de kommer inn

Jeg vet ikke om bildene jeg får har noe med personen å gjøre eller om det kun er i mitt eget hodet det surrer

Det blir opp til den som tar imot å vite om det er gjenkjennende

 

Så snart jeg sier at jeg ønsker å sende healing og gode energier til ,og så navnet til den jeg skal sende til ,så ser jeg et stort bål

Jeg ser en skikkelse kommer gående

Jeg ser skikkelsen  kler av seg kroppen sin

Kroppen blir liggende utenfor bålet likedan som om du slipper et klesplagg på gulvet

Den ser ut som en dress som er slengt fra seg, liksom likegyldig som om du kaster fra deg håndkleet og går i dusjen

 

Skikkelen trer så inn i bålet

Jeg ser svarte flekker inni skikkelsen

Skikkelsen er helt lysende som bålet, men mer hvitt lys

De svarte flekkene blir spist opp av flammene

En mindre skikkelse ,også lysende, trer ut av den store

Den svinger seg litt rundt ogkring, sakte smyger den seg rundt den store, litt forsiktig

Den har og svarte flekker, som sakte men sikkert blir renset i bålet

Ja, det er sånn jeg ser det

Renselse

Skikkelsen går inn i bålet og flammende renser den for det den ikke vil ha med videre

Både den store som er nåtid og den lille, det indre barnet i oss, som er fortid blir renset

Alle de svarte flekkene blir borte og jeg føler velbehag

Jeg føler meg fri

Jeg føler meg ren,som når jeg kommer ut av dusjen, klar for en ny dag

Den lille trer så inn igjen i den store og skikkelsen kommer ut av bålet igjen

Den tar kroppen sin og rister den som om du rister et plagg du skal henge opp på snoren til tørk

Det drysser av den, svarte flak drysser av den

Kroppen blir ristet til det ikke drysser mer og skikkelsen trer den på seg som en drakt og vandrer bort

I invite you to say “yes” to the truth of who you are, and to all the desires of your heart. For it is the pleasure of the universe to say “yes” back to you in each moment. Students who find this beautiful, inner agreement with the universe and rest in it don’t wait long for their choices to take form. So this week actively practice being in communion with the idea of the “yes factor” and be so immersed in fulfillment that we forget about everything else, even creating.

I claim and say “yes” to all good this day!

~ Rev. Angela Peregoff
www.angelaperegoff.com

http://www.facebook.com/JustChanneling

 

Jeg synes det var så fint et bilde

Et bilde på at vi er ikke kroppen vår

Vi er ikke fortiden vår

Vi er ikke opplevelsene som kroppen vår har vært med på

Kroppen vår er kun et skall

En rustning som tar imot, en innpakning for sjelen

Inni oss er vi sjel og lys og kjærlighet og renhet

Det er det som er den virkelige deg

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19901662)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

10 kommentarer

Siste innlegg