PIKEN I BLOMSTERENGEN- opplevelse ved healing

Målet mitt for 2013 er å være flinkere til å anerkjenne mine naturlige evner

Jeg har bestemt meg for å tro mer på det som kommer til meg

Jeg føler og nå for å sette ord på disse opplevelsene, ihvertfall noen av dem

                   

 Jeg sender en del fjernhealing til mennesker

Det var ei som spurte meg hvorfor jeg var så snill med henne

Jeg sa som sant var og som mange opplever, at når du er snill mot noen, da gjør du samtidig godt for deg selv

Derfor er det ofte godt å være snill mot andre uten at de vet om det også

Det gir en indre glede

Når jeg gir healing, da får jeg like mye som jeg gir

Healing er ikke noe jeg har som jeg gir fra meg

Jeg er bare en strømkontakt, en transformator som energiene går igjennom

Jeg blir derfor friskere selv også når jeg gir healing til andre mennesker og dyr

 

Når jeg sender fjernhealing kan jeg gjerne sende til flere samtidig

Av og til blir et navn hengende lenger i hodet mitt enn de andre navnene som kommer

Jeg sender til alle de navnene som dukker opp i hodet mitt for jeg tror at de kommer der av en årsak

Når jeg skulle sende til denne jenta, da var hun alene i hodet mitt en lang stund

Jeg kjenner henne ikke, vet ikke annet enn et fornavn, så jeg aner ikke hva hun har opplevd i sitt liv eller tidligere liv

 

I det jeg lukker øynene og Jeg kjenner energiene komme, ser jeg en pike

En voksen pike mellom 15 og 20 år, hun har mørkt langt hår og en blå kjole full av små blomster

Hun står i en blomstereng

Det rare er at hun er stivnet i den blomsterengen

Hun er stivnet midt i en bevegelse

Jeg prøver å få kontakt med henne, men det går ikke

Hun er som frosset fast

Jeg har ikke opplevd dette før og tenker som vanlilg at nå er du tussete igjen Mariann

Jeg fortsetter å se for meg piken, kanskje 10-15 minutter og hun står i ro

Så plutselig begynner hun å bevege seg igen, men rolig

Hun går litt rundt først og deretter bøyer hun seg for å plukke blomster

Etter noen minutter sånn, så svinger hun på seg så skjørtet svinger og hun beveger seg lett og muntert og glad i det hun plukker blomster

Det var så merkelig og det var så nydelig

Det var som om hun våknet til liv igjen etter å ha vært satt på pause

Nå kunne hun leve igjen som vanlig

                    

Jeg ble sittende en stund med tårer i øynene,

Det var så en vakker opplevelse, egentlig vanskelig å sette ord på

Hvorfor jeg fikk det inn sånn, vet jeg ikke

Kanskje hun hadde hatt en opplevelse en gang som hadde skremt henne så hun følte seg lammet

Kanskje en operasjon som kan være traumatisk for noen kropper, kanskje sorg, det kan egentlig være hva som helst

Kanskje i et tidligere liv, for de som tror på det, kanskje i dette livet, kanskje i den alderen hun var når jeg så henne

Kankskje det var bare surr jeg fantaserte i eget hode

Uansett var det fint

Jeg føler på meg at ting kommer til å bli bedre for henne fremover og håper på at jeg har rett idet

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20560346)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

10 kommentarer
    1. Ville bare fortelle deg at du meldte deg på ukens blogg, og nå er det en vinner 🙂 Kanskje det er deg? 😉 Ha en fin dag da 😀

    2. Tonje / TomHiddlestonFan: Takk for tipse og takk for at du liker bloggen min,:) jeg har ikke meldt meg på ukens blogg, Jeg meldte meg på hos noen bare for å få beskjed om at jeg måtte inn på bloggen deres for å sjekke om det var meg. Jeg gidder ingenting sånn bare for at de skal få lesere. jeg satser på at de som skal lese bloggen min, finner den. Ikke kommer jeg til å kjøre konkurranser eller give aways eller noe som helst. Folk får lese eller la være:))

    3. Samma her jeg bryr meg ikke hvor mange lesere jeg har xD fordi hvis jeg hadde vært på topplista så hadde jeg måtte blogget mere og det gidder jeg sikkert ikke xD Men ja du har rett folk får lese eller la være xD så enkelt er det tror jeg

    4. Tonje / TomHiddlestonFan: Det viktigste er å få ut ordene for egen del:)) Jeg har vært innom bloggen din i dag, er ikke bestandig jeg legger igjen kommentar, men bladde meg igjennom det du har blogget siden sist jeg var der:)

    5. For et vakkert innlegg, og hvilken nydelig historie…ble helt rørt <3
      Jeg er en av dem som har fått fjernhealing fra deg, og er takknemlig for det.
      Så flott at du har tenkt til å anerkjenne evnene dine mer...jeg liker veldig godt når du forteller disse historiene dine <3
      Nattaklem fra Mette

    6. passion4lifeandtravel: Tusen takk. Ja, jeg deler de som føles riktig. Det er ikke alle som kan deles, noen føler jeg blir på en måte ødelagt hvis en setter ord på de. Det kommer en spennende en i morgen,hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg