TENERIFE- Playa de las Américas

Vi var på Tenerife 11.-18.nov 2012

Her var det fint å være

Vi var heldige med været og hotellet og reisefølget og koste oss fælt

Vi har ingenting å klage på

Vi hadde all inclusiv på hotellet, maten var god og variert

Rommene var fine, alt var rent og velholdt på alle vis

Vi kommer gjerne tilbake til Playa de las Amêricas

Noen bilder er fra siden til Ving.no, de andre er mine egne

Hotellet heter H10 Conquestador

All Inclusive på hotell H10 Conquistador.

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(19982100)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

10 kommentarer
    1. Inger,s hobby blogg: Vi har vært råflott i år, Rhodos i mai, cruise i juli og nå Tenerife. For meg som ikke har reist så mye som ungen og vært igjennom år med dårlig økonomi så er det som himmelen:) Jeg utsetter gladelig oppussing av 85 talls vegger for å reise bort, veggene står der til våren og:) (Det kan jo hende jeg reiser de bort da og,hehe) Har bestilt cruise igjen i juli da, det er den beste ferien

    2. Så fine bilder fra Tenerife :-)..Det er en fin kanarieøy 🙂
      Sønnen og jeg var der på ferie i julen i fjor, vi feiret først julaften hos pappaen min, så reiste vi grytidlig 1.juledag <3
      Jeg hadde litt om Tenerife på julebloggen min i fjor,(og finnes også som egen kategori), men har flere juleinnlegg derfra som kommer på julebloggen i år, de ligger på utkast og koser seg, alt fra dagens nisse, juletre til filmkvelder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg