HAPPY GIRLS ARE THE PRETTIEST

      

Det er utolig hva et smil kan gjøre med deg

Har du møtt et fremmed menneske noen gang som har smilt til deg slik at du husker vedkommende i lang tid etterpå

Det har jeg

Jeg har møtt mange

Det er så herlig

 

Glede er et fint ord

Glede er et viktig ord

Kanskje du skulle smake litt på ordet glede

Hva kan du gjøre for å glede deg selv i  helgen

Kan du ikke gi deg selv en liten belønning

                      

Det må ikke nødvendigvis være noe som koster penger

Noe du liker å gjøre

Eller la være noe du ikke liker å gjøre

Skal du la helgavasken seile sin egen sjø og ta totalt fri fra husarbeid

Skal du la være å dra på et besøk du ikke har lyst til å dra på

Har du lyst til å krølle deg ned foran tv-en i godstolen med et pledd over deg og bare slappe av

Sette på deg øretelefoner og stenge verden ute for en stund

Gå en tur helt alene og nyte stillheten

Hva ønsker du deg

Hva har du lyst til

Av og til trenger vi å senke skuldrene

Skal vi  lytte til kroppen vår, må vi lære oss å høre etter

Vi må gi oss tid til å høre etter

Lukke øynene litt og tenk litt på hva du kunne ønske deg for helgen

Samtdig skal vi ikke stresse med det, alt kommer når det skal, men tanken skal  modnes

Tanken på hva vil jeg, hva ønsker jeg meg i livet,hva er viktig for meg

 

Linken under er til blogginnlegget tidligere i uken

Hvordan gjør jeg det enkelt- hvordan lytte til egen kropp

 

Gi deg selv et friminutt

Gi deg selv litt glede

Det gjør så godt for kroppen

I dag

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20986254)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20986254)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20986254)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>

6 kommentarer

Siste innlegg