ET KURS I MIRAKLER

Alle som vil følge bloggen min er hjertelig velkommen til Lillasjel på facebook

http://www.facebook.com/Lillasjel

“Life will give you whatever experience is most helpful for the evolution of your consciousness. How do you know this is the experience you need? Because this is the experience you are having at this moment.”

~ Eckhart Tolle (Oneness With All Life)

På min skogstur i dag kom en del tanker

Kanskje det blir bloggtema en dag, det vil hjertet si fra om

I disse  dager er jeg veldig fornøyd

Jo mere som blir publisert og diskutert for og i mot, om og hvordan og hvorfor, åndelig utvikling, skjer det noe med meg

Jeg er jo glad på alles vegne at dere finner de puslespillbitene dere leter etter

Jeg er enda mer glad på mine vegne at jeg ikke har noe behov for å lese masse for å fremme utviklingen min

Jeg er der jeg skal være akkurat nå

Jeg vet alt jeg trenger å vite

Jeg er allerede fullkommen

Jeg har nok mitt ego og det vil jeg ha, så lenge jeg er menneske

Jeg har ikke noe mål om å bli ett med den hellige ånd og bare være i kjærlighet

Jeg er her for å være menneske og lære om hvordan både glede og smerte og sorg kjennes ut

Hvis jeg ser en situasjon og dømmer den etter mitt ego, da velger jeg å tro at det er fordi jeg skulle lære noe av det

Alt jeg skal lære faller ned rett foran meg

Et kurs i mirakler daler ned fra sky hvis jeg bare lytter og ser og hører

Jeg trenger ikke å stresse med noe som helst

Jeg hører på meditasjoner på nett når jeg kan, ordene de siler jeg, tar til meg det jeg liker og kaster resten i peisen,men elsker energiene i store grupper

Mandag kveld skulle jeg meditere men fikk besøk

Tirsdag morgen var jeg i barnehagen og fikk ikke med meg morgen meditasjonen

Tirsdag kveld rotet jeg selv bort halve tiden av Wenche Tømmerviks meditasjon

Torsdag morgen kom jeg meg så vidt opp 10 min etter at morgenmeditasjonen hos Morten Eriksen  hadde begynt, men det var umulig å logge på

Da var det rett og slett ikke meningen at jeg skulle meditere denne uken

Sommerfuglene flagrer rundt meg på alle kanter når jeg går tur om dagen

I går la en fbvenn ut et bilde av sommerfugler og skrev at det betydde transformasjon

På den måten kommer min lærdom, mine tegn

Jeg er så lykkelig og glad

Jeg ser at alt blir som det skal

De mennesker jeg skal møte de kommer til meg

De samtaler jeg skal ha, de kommer av seg selv

Det er ingenting å stresse med

Jeg sitter selv på all den kunnskap jeg trenger og det jeg ikke har oppdaget, men er viktig, det blir åpenbart for meg, helt av seg selv

Det er rett og slett sinnsykt deilig

Nå er jeg meg

Jeg har svake sider og sterke sider og jeg tør å vedkjenne meg dem

Tar jeg feil så er det ok

Er det noen som ikke liker meg, så er det ok og

Nå har jeg litt utålmodighet etter å kunnne fylle dagene mer, så da er det sånn

Det tillater jeg kroppen min å kjenne på

I tillegg er jeg i flowen og jeg får alt jeg ønsker meg

Egoet mitt ønsker seg masse penger så jeg kan reise og gjøre masse gøy og det får jeg, helt sikkert

Jeg bestiller nye sydenturer i trygg forvisning om at det ordner seg akkurat som det skal

Jeg føler meg rett og slett guddommelig

Nå kaster jeg skallet og trer frem som det mennesket jeg er inne i sjelen min- Lillasjel

 

Disse ordene kom i fjor sommer, men ble  aldri postet

Jeg skrev jo og i starten at det ble kanskje bloggtema en dag hjertet ville

De kom til meg nå igjen ved at jeg leste dem på nytt og tiden føles riktig

Nå sier hjertet at dette skal postes i dag

Jeg hadde egentlig et helt annet tema i dag, men jeg lytter

Hvorfor det skal ut, vet jeg ikke

Har det noe bestemt hensikt

Ikke stemmer det med tiden, det er lite sommerfugler ute nå

Meditasjonene jeg snakker om er for lengst forbi, men nye er der hver uke

Ja, jeg vet ikke helt hvorfor dette skal postes nå, men det føles så riktig

Hvis jeg tenker at nei, la det være, så skriker det inni meg

Vil ut ,vil ut, vil ut nåååååå

Sånn er det  og jeg lytter

I dag

 

Nyt dette klippet satt sammen av Marita Halleraker

Har lekt meg med tanker og ord.Satt i sammen med bilder fra google og musikk fra Tron Syversen.Dette er min “sannhet” .Men det behøver det ikke å være for deg:) Gode ønsker fra Marita Halleraker! 🙂

 

8 kommentarer
    1. Dette skulle ut i dag. Tumler rundt med de samme tankene – det overrasker deg sikkert ikke 🙂 Det har ofte vært slik at temaene du tar opp, er de samme temaene jeg går rundt å kjenner på. Tusen takk <3

    2. marianne sandvik øverland: Hehe, ja det gjentar seg. Jeg leser boken til Runar for tiden og det han sier om at vi får bolker med tanker ned for at vi så tolker dem på ulike måter og dermed når ut til ulike mennesker,det høres riktig ut på meg, for det viser seg jo gang på gang at mange tar opp samme tema:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg