HURRA FOR NY INSPIRASJON

 

I dag er det siste søndag i sommerferien 2012

I morgen er det hverdag igjen

For meg er første hverdag etter ferie den beste inspirasjon jeg kan ha

 

Jeg bobler nesten over av iver

Det er nesten som når du var barn og fikk en ny malebok du ikke hadde begynt på

Eller en ny bok å lese

Blanke ark og fargestifter til

Man skulle kanskje tro at når man gleder seg til å dra på ferie er det det beste i hele verden

Og det er jo det

Å dra på ferie er toppers det

Helt fantastisk

Masse opplevelser

Nye inntrykk

Jeg suger til meg langt inn i sjelen

 

Men nå er ferien over

Hverdagen venter

Jeg gleder meg

Jeg er full av inspirasjon

Jeg tenker på alt jeg kan gjøre utover høsten

Denne dagen fylles kroppen min av forventninger

Jeg skal strikke, jeg skal applikere bilder av silke, jeg skal rydde på loft og i kjeller, jeg skal lese masse bøker, jeg skal blogge, jeg skal lage masse god mat, jeg skal trimme, jeg skal ned i vekt, jeg skal gå masse turer, jeg skal samle venner til koselige høstkvelder med god mat og drikke, jeg skal lytte til musikk, jeg skal spille pcspill, jeg skal se favorittprogrammene mine på tv, jeg skal meditere, jeg skal gi og få healing, jeg skal få pusset opp healingrommet mitt, jeg skal møte nye mennesker, jeg skal ha mange gode samtaler med nydelige medmennesker, jeg skal på hotelltur, jeg skal kose meg med mann,barn og barnebarn, jeg skal delta i diskusjoner på facebook med stort engasjement, jeg skal fantasere om nye reiser og eventyr, jeg skal dykke enda dypere ned i egen sjel,jeg skal ha mange små og store åndelige opplevelser, jeg skal kaste mitt gamle redde skall og begynne å leve for fullt uten frykt

Jeg skal ,jeg skal eller kanskje sier jeg istedet: JEG KAN ,JEG KAN

Wow

Dette må bli bra

Det er så deilig med ferie

Det gir inspirasjon til å gå tilbake til hverdagen

Det er jo hverdager vi har mest av

Det er de vi skal fylle med ting vi koser oss med

Kanskje jeg får gjort bare en brøkdel av det jeg har plantlagt

Det gjør ikke noe

 

Jeg koser meg med tanken på alle mulighetene jeg har

Jeg kan gjøre alt jeg vil

Det er en fantastisk følelse

Jeg kan bestemme hva jeg skal gjøre utav hver eneste dag

Wow

Lucky me:)

 

Vær en liten stjerne, et lys på denne jord, hils dem du møter med et vennlig ord:)

 

Jeg fant disse ordene av Endre Seljelid på facebook i dag og de inspirerte meg:

Jeg syns du burde vite …
.. at det er noe “galt” med alt som er.

Uansett hva du ser på, kan du finne noe galt med det, noe ufullkomment,

noe som ikke er helt ok for deg.

Men det er også noe “riktig” med alt.
Uansett hva du fokuserer på kan du finne noe riktig med det, noe perfekt.

Det gjenstår bare spørsmålet:
Hva har du tenkt å fokusere på i dag?
Hva er det du velger å legge merke til?
Hva slags perspektiv ønsker du å ha i dag?
(Jeg vedder på at du allerede vet hva det er …)

Dagen i dag er helt perfekt, ikke sant?

Endre Seljelid

// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20576950)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20576950)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(18720910)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(18720910)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('’);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20489322)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>
// <![CDATA[
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(img)g(20489322)a(2109532)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('‘);
// ]]>

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg