04.04.2020

 

De som følger meg, vet at jeg er svært opptatt av tankens kraft.

Jeg tror alt er energi og at energi kan arbeides med, så den endrer form.

Det beviser vi når tung energi transformeres i områder.

Vi går inn og endrer energien etter ting som har hendt.

Hendelsene kan ikke endres, det som har skjedd, har skjedd.

Men vi endrer energiene, så vi ikke lenger føler det tunge.

 

 

Slik lever jeg også i troen på at vi skaper fremtiden.

I går var det meditasjoner over hele verden.

04.04.2020

Jeg har ikke det ringeste greie på astrologi, men det var visst ett eller annet stort som skulle skje.

Det jeg er opptatt av, er jo det vi kan skape, når vi er mange som sender ut  de samme visualiseringer.

Gode tanker skaper det gode.

 

De som er sensitive, har nok kjent de sterke energiene som kom i løpet av natten.

Jeg skulle ikke være med på den verdensomfattende meditasjonen som skulle begynne 04.45 i natt.

Jeg sover når det er natt.

Dessuten tror jeg det funker om jeg er med på et annet tidspunkt også.

Likevel våknet jeg 03.45, en time før, slå opp øynene og tenkte wow, hva skjer.

Jeg var uvel i magen og det kjentes som jeg var i transe.

Slik fortsette det utover natten.

Jeg følte det som om jeg var i transe i søvne.

Det var nesten umulig å klare å stå opp.

Det føltes som om jeg hadde vært på fylla dagen før.

Det eneste jeg drakk var en ramløsa med sitron, altså ingen alkohol.

Energiene er så sterke at det er som å sitte i et fly som tar av fra bakken.

Som om kroppen presses ned i stolen.

 

Jeg kan tenke meg at de som er åpne og ikke klar over det, kan rett og slett bli engstelige når de kjenner energiene i dag.

Når de ikke vet at det er energier, men tror det er noe galt med kroppen.

Det suser i ørene som om det er et dusin mygg inni der.

Men slapp av, dette kan brukes til noe godt.

Synk inn i energiene, bruk tankene dine godt.

Se for deg den verden du ønsker deg.

Er du den som ikke får reist på hytta akkurat nå, drøm deg bort i visuelle bilder.

Se for deg at du er der.

Se for deg samvær med venner, latter og glede.

Drøm det bort i alle dine ønsker.

Ja, jeg kan ikke love deg at alt kan oppfylles, selvfølgelig ikke.

Men det løfter dagen din ved å gi kroppen din styrke.

Vi kan ha store drømmer, men drømmer er bare drivkraften.

Det er ikke sikkert vi skal helt frem dit nemlig.

De er farkosten du bruker,  for å kunne ta de bittesmå stegene hjertet dytter deg.

Som å gi deg synet av en hvitveis som titter frem.

Lar deg høre lyden av småfuglene ute.

Som å høre barnelatter og glede eller kunne vinke til en venn du møter på butikken.

Gleden av de små tingene i hverdagen, er mye viktigere enn vi tror.

Så bruk tankene dine riktig.

ikke fortrenge det vonde, men få det ut først og så kan du visualisere.

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg