Visste du at bustete hår kan glede meg en hel dag?

 

Visste du at bustete hår kan glede meg en hel dag?

Det kan det.

Jeg skulle skrive Lillasjelord til et vakkert medmenneske.

Men så liker jeg å se øynene på den jeg skriver til.

Da synes jeg det er lettere å skrive.

Ja det går fint an uten, men det er noe med at øynene er sjelens speil.

 

Vel da går jeg inn på profilen og ser om jeg finner et bilde.

Der er det hundrevis av bilder serru.

Men ikke ett eneste med mennesket på.

Kun natur, noe som jo er svært vakkert, men ikke til hjelp for meg.

Jeg må påpeke at jeg kjenner ikke dette mennesket real life, men vi har kontakt på Facebook.

Jeg sendte melding om det var mulig å få et bilde.

 

Det fikk jeg.

Et bilde av en strålende sjel med håret til alle kanter.

Med beskjeden: Jeg har ikke kammet meg i dag.

Håret stod til alle kanter.

Jeg elsker det.

Ja det gjør jeg virkelig.

At et menneske er så fri at hun sender meg bilde av seg selv helt naturlig.

Det gledet mitt hjerte.

Ja folk må få pynte seg, det er jo ikke det jeg mener.

Men det er herlig når du er fri nok til å sende et bilde helt uten maske.

Det er jo derfor jeg aldri stasjer meg opp foran livesendinger eller nå også youtubeklipp.

Det er for å være fri, sånn ta meg som jeg er.

Vær glad i den du er, også uten å ha hatt  kam i håret.

For en glede, jeg smiler hver gang jeg tenker på det.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg