Vi besøker Arne Brimi på Vianvang, del 3

Alt har en ende, sies det.

Også denne.

Vi bodde på Brimi Fjellstugu

Overnatting kommer i tillegg til Vianvang.

Men vi var veldig glad vi bestilte en kveld på Vianvang i tillegg til overnattingen.

Vi besøker Arne Brimi på Vianvang, del 1

Vi besøker Arne Brimi på Vianvang, del 2

 

Det hadde nok blitt kjedelig for oss å være kun her på Fjellstugu.

Vi ville nok blitt helt alene.

De hadde jo åpnet ekstra på Vianvang denne kvelden.

Sesongen for Fjellstugu er nok ikke startet.

Vi var jo der en torsdag og helgene er det fullbooket.

 

Frokost fikk vi før vi dro hjem.

En enkel frokost, helt grei.

 

Skal vi dra hjem da, sa gubben.

Ja, hvis vi ikke skal gå en tur, sier jeg.

Nei, det er jo ikke noe å gå etter her, sa han.

Det er jo helt flatt. 😂😂🤣🤣

 

Så da startet vi på hjemtur.

På vei dit der fjellturene ikke er flate. 😂😂

 

 

Blankere vann, tror jeg at jeg aldri har sett.

På vei mot Vågå

Verma

 

Igjen på vei ned vakre Romsdalen

 

Her lå huset hvor jeg bodde til jeg var 12.

Nå er det helt nedgrodd. Huset ble revet tidlig på åttitallet.

 

Norge på sitt beste.

 

Horgheim, mitt andre hjem når jeg vokste opp.


Trolltindene

Hjemme igjen i Isfjorden, et døgn med flotte opplevelser av mat og natur.

 

 

2 kommentarer
    1. Takk for fine innlegg. Ser fristende ut den middagsopplevelsen på Vianvang:) Men det koster mer enn en middag på Michelinrestaraurantene Credo og Fagn her i Trondheim., men ser ut som det er mye med på opplevelsen.

      Måtte le av Magne som synes det var for flatt til å gå tur der oppe, hehe…
      Så fint som det er..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg