Uten mørke finnes ikke drømmer

 

I dag har jeg vært hos frisøren min.

Mens jeg venter på henne, ser jeg disse ordene lyse mot meg.

Ingrid frisør sier at det passer jo godt å skrive om i dag når det er Lucia-dagen

Det var jeg enig i, men egentlig passer det hele året.

Uten mørke,  ville vi ikke gledet oss over lyset.

Uten de tunge dagene, ville vi ikke satt pris på de gode dagene.

Hadde vi hatt alt vi ønsket hele tiden, ville vi tatt alt for gitt.

Drømmene våre er viktige.

De er skapende tanker med gode energier.

Takknemlighet er det viktigste av alt.

Være glad for det vi har.

I dag

2 kommentarer
    1. Det er sant ! Man trenger både og..men i perioder kan det bli litt mye som er vanskelig..men noen utfordringer trengs for å kunne glede seg over fine dager og øyeblikk 🙂 Håper du ble fin på håret da… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg