Ut på tur, aldri sur


Da er vi i Halden hos barnebarna igjen. Takk og lov.

Formen har heldigvis bedret seg.

Frustrert og fortvilt, men likevel optimistisk, med koffertene pakket

Om det er blodtapping eller om det hadde skjedd likevel, det er for tidlig å si.

Hjertebanken er borte, ømhet i fingre og tær er borte, jeg puster lettere, er våknere og generelt mer krefter.

 

 

Vi har ikke vært i Sverige siden før pandemien og jeg har en favorittklesbutikk der, Cassels, så dit måtte jeg jo.

Da ble det enda fullere i kofferten.  1500 svenske for 4 kjoler er ikke noe å klage på.

 

Favorittskomerket mitt var der også. Sketchersbutikk. En hel butikk kun med sketchers. De er så gode for mine vonde knær. De knærne var så vonde for noen år siden at det smertet for hvert skritt. De er blitt utrolig mye bedre.  Nå er de bare litt stive og litt vonde om natta og det kan jeg leve med. Skal tro om det også har med blodtapping å gjøre? Sketchers er ikke dyre sko heller. Jeg betalte kr 1400,- for to par.

Apoteket er et must når vi er i Sverige. Ibux, kr45,- for 30. Lactasyd kr 89,- peptid kr 119,- Her er det store penger å spare. Så mye at man nesten kan si at skoa ble gratis.

 

 

Litt godis til jul, ble det også. Men kun for kr 130,- , så det ble ikke mye.

Hjemme igjen for å hente gutta på skolen. I dag lagde Mathias middag til oss. Panert torsk og stekte poteter. Nydelig. Fantastisk at ungene får lære seg å lage hjemmelagd, sunn og god mat.

Det er en fin side på nett, der det er steg for steg hvordan man lager mat.

https://www.matstart.no/

 

Mens lillebror var på fotballtrening, dro vi på bowling. Gjett hvem som tapte?

 

 

Sjekk den stilen. Minner meg om eventyret om Askeladden og kjerringa som hadde satt fast nedegrevet i stubben 😂😂😂

Det var drittvær i går men nå er det nydelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg