Tenk at det tok over 60 år å bli så lur.

Nå er jeg så smart at jeg lager frokost og lunsj samtidig.

Tenk at det tok over 60 år å bli så lur.

En skive med fisk til frokost, salami til lunsj.

Jeg har det jo så innmari travelt at jeg trenger å spare tid, hihi

 

 

I dag skal jeg nemlig lese ut disse to.

De er over halvveis eller noe sånt.

Portrett av en brud leste jeg ut nå før bloggskriving.

Omtaler kommer etterhvert.

 

 

Det var så surt og kaldt, 13 grader og kald vind.

Men jeg orket bare ikke å sitte inne.

Nå må jeg ha luft rundt meg.

 

 

Etter noen timer med pleddet på full styrke, stilnet vinden og temperaturen steg.

Nå tror jeg ikke du får meg inn igjen.

Litt vind fortsatt som ikke er sommervarm, men varmt nok.

 

Ikke en sky.

Skal tro hvor mange dager sommeren er i år, bruker vi å fleipe her på Nordvestlandet.

Her ble det grilling lørdag sammen med venner og dager det meldt 24 grader.

Jeg la inn bestilling og det ser ut til at det blir fikset.

 

 

Hun her har også funnet balkongen nå.

Nå har vi det godt her.

Jeg fikk jo en ekstra dag denne uken, for jeg var sikker på det var torsdag i går.

Små gleder gjør vi store.

Nå skal en bokomtale publiseres og en bok til leses ut.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg