Rødbeter og snøfrisk er bestevenner og koser seg i ovnen sammen

 

I de to siste matkassene har jeg fått beter.

Grønnsakkasse nummer 6

Grønnsak-kasse nummer 7

 

Nå er jeg hjemme alene.

I går tydde jeg nesten til en resteboks men det så ikke godt ut, så jeg tenkte skjerp deg, lag deg noe skikkelig.

For meg dr det viktig å ikke ha for lang tilberedningstid når jeg skal ha alenemat.

Jeg fant en pølse i fryseren og to små grillskiver.

En rødbete, en polkabete, en halv rødløk, stilkene til betene, litt radicchio, grønnkål, 1 rosa stangselleri, 2 minipaprika, salt og pepper. I ovnen 190 grader 20 min

,toppet med en boks snøfrisk, deretter 10 min til.

 

De siste 10 minuttene steker jeg grillskiver og pølsen i airfryer.

Greide ikke å spise alt, så resten ble spist kaldt når jeg var sulten igjen.

Har du ikke prøvd beter og snøfrisk, må du bare prøve.

Så godt at her kunne jeg droppet kjøttet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg