REISEBREV. FØRSTE TUIFLY TIL RHODOS, Dag 3

I dag har vi vært i ro her på hotellet.

Jeg er litt redd for å presse kroppen for mye.

Det blir nok ikke spennende bilder hver dag.

Her liker vi å sitte for det er utsikt.

 

Kattene bruker å prøveligge overalt. Jeg drar på bøkene mine overalt

 

Vi ruslet ned på stranda en tur, men det var sand der,hehe. Jeg er ikke så glad i å få sand overalt. Det var også mye vind. Det bruker å være det her. Det er visst mer stille på stranda nærmere byen.

 

Lemonade, alkoholfri. Er ikke mye alkohol når fruen er på tur. Sand derimot, æsj

Fra middagen i kveld. Litt forrett og litt dessert.

 

Gjett hvem som slapper av på venstre side og hvem som er henvist til høyre side? Gode senger, fint bad, fine rom, ser nyoppusset ut.

 

 

ala carterestauranten. Dit skal vi torsdag. De har god mat her men der de griller er det dårlig. De står og legger på noen få kjøttstykker i gangen så der står man  og venter. God kaldmatavdeling.

 


Resepsjonen vår. Det er to av de også. Og tre bassengområder, to små og et større. Det er gullende rent og fint overalt.

 

Mange spør om vi ikke er redd for å bli smittet. Selvfølgelig kan vi bli smittet av covid, vi som alle andre. Men det kunne vi jo blitt i Norge også. Det er mye mer folksomt i de store norske byene enn det er her. Vi er et par på tur. Vi er ikke ute på party. I går kveld klarte vi å holde oss oppe til 22.07, da var den 21.07 i Norge. Kanskje klarer vi oss lenger i dag, men vi har allerede kommet opp på balkongen. I restauranten må alle ha munnbind og det drar vi derfor med oss på armen, slik du ser på bildet. Vi bruker også engangshansker. I byen har man på munnbind ved transport og i butikker.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Nydelige Rhodos ♥️ Savn Hadde planlagt 14 dager der i fjor, det gikk jo ikke I år så er det sykdom som stopper oss…(gjenåpning av samfunnet? Hahaha… ). Men… Oppi alt elende nevner min bedre halvdel, hva med cruise da? Til neste år? Jeg mumlet et eller annet til svar, var opptatt med å lese epikrise… Men når små og store var i seng, kom tankene.. Ja, hva med cruise?! Jeg googlet og googlet. Fant din blogg! Og der(her) ble jeg i mange timer, flere dager på rad! Du skriver så godt! Elsker reisebrevene dine 😍 Og ja, jeg ble frelst. Etter mye intens googling endte vi opp ned å bestille cruise til Middelhavet , med RCCL. Enormt skip, men er nok greit da vi reiser med to yngre tenåringer 😄 Lenge til ja, men kjenner kribling, glede og forventninger allerede. Såååå godt å ha noe positivt å se frem til! (Ja, vi går all in for bedre helse og ett mindre covidpreget 2022!) Laaaangt innlegg dette. Kanskje feil av meg å skrive her, og/eller til deg. Men jeg vil bare rope ut: TUSEN TAKK! 🙂🙂🙂 Selv om dagen er mørk, så tar vi frem planen vår om neste sommer-og alt føles mye bedre. Takk, takk for at du deler 😊♥️ Fortsatt god ferie 🌞😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg