Ojojoj, valgets kvaler, store, viktige avgjørelser

To dager igjen av måneden, tre er det jo, men den 30. er vi på veien og da blir lite lest.

Det har vært en ok lesemåned, men føler alltid jeg burde lest mer.

På slutten av måneden er jeg litt vinglete.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal begynne på.

Og i dag kom det sommerpakke med nye bøker fra Cappelen.

Og de frister jo veldig.

Obs leseeksemplarer.

 

Denne leser jeg på senga.

Jeg er halvveis.

Nydelig historisk roman fra Korfu.

 

Men den skal jeg fortsette på når jeg legger meg.

Men hva leser jeg på dagtid.

Jeg begynte litt på Gilead.

Den virker som er nydelig skrevet, absolutt noe jeg vil lese.

Det er fire bøker i Gileadbøkene.

Men akkurat nå er jeg rastløs, venter på ferie og vet ikke om jeg vil ha en litt stillestående bok, selv om den virker fin, etter å ha lest 30 sider.

 

Denne hadde jeg egentlig planlagt å lese, men så er jeg akkurat ferdig med to bøker fra krig.

Minnevokteren fra Kiev og Ragnhild Kolden, Krig. (Omtaler kommer, gode bøker)

Og jeg vet at John Boyne sin bok er gripende.

Hellen sin bok, kom overraskende i dag.

Den skal jeg lese, men ikke akkurat nå.

Travelt, moderne familieliv, vil jeg ikke ha akkurat nå.

 

Da må jeg velge mellom disse to tenker jeg.

Det valget er enkelt.

Alt det blå på himmelen ser utrolig fin ut, men er på 650 sider.

 

650 sider, nei det går ikke i slutten av måneden.

 

Da må det bli Livet er full av flodhester.

Ha der bra, sees senere.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg