Nytt semester starter nå, tema healing, mediumskap og spirit art

 

I natt drømte jeg nok en gang at jeg var tilbake på min kjære skole, mitt andre hjem.

Arthur Findlay College

For dere som kjenner energiene, kjenn på energiene i disse klippene jeg legger ved.

Innlegget med Lynn Cottrell, det i midten,  blir veldig sterkt for meg, tårene rant.

Jeg tror ikke det er noe sted jeg lengter mer tilbake til.

Når jeg har vært der en uke, er det godt å komme hjem til hus og familie, men det går ikke lenge før lengselen er der igjen.

For meg er det å være der ren og skjær magi.

Det er som om det er der sjelen min er hjemme på et vis.

Jeg skal tilbake 9. Mai, nytt kreativt kurs, så send melding hvis du har lyst til å være med.

Bestandig kjekt å være flere norske.

https://www.arthurfindlaycollege.org/course-instance/course-19b-2020-09-16-may-2020/

 

Men nå tror jeg ikke det er derfor jeg drømte om Findlay i natt.

For meg betyr Findlay lærdom og utvikling.

Jeg tror derfor jeg står foran et nytt kapittel i min utvikling.

Vi utvikles jo hele tiden i livets skole, så det er jo helt naturlig.

For meg er fagene healing, mediumskap, men også i spirit art.

Jeg har noen healingprosjekter gående, som jeg er spent på hvordan de utvikler seg.

Jeg kan ikke si så mye om det men jeg sender mye fjernhealing for tiden.

Jeg har jo også gratissending stort sett hver tirsdag kveld på Lillasjel.

 

Når det gjelder mediumskap, er det øvinger som skal til.

Jeg er fortsatt for nervøs når jeg skal ta ned beskjeder på sparket.

Det er noe jeg derfor skal øve på i høst og vinter.

Jeg liker meg best når jeg kan bruke tid og skrive det som kommer, men nå skal jeg komme ut av den komfortsonen.

 

Tredje fag er spirit art.

Det betyr at jeg skal øve meg på å tegne portretter eller bilder, uten at jeg ser hva jeg tegner.

Når jeg var på kurs på Arthur Findlay i vår, fikk vi se de første tegningene til Lynn Cottrell og det var bare noen kruseduller.

Siden jeg også klarer noen kruseduller, skal jeg øve mer så kanskje blir det bedre etterhvert,

 

 

Jeg skal også prøve på andre bilder, bare la meg lede uten å tenke på hva det skal forestille.

Utfordringen min er at jeg tenker jeg skal øve, og så roter jeg bort tiden og kommer ikke i gang.

Jeg skulle jo ha en kategori på bloggen om oppgaver jeg fikk unna i huset også, for å motivere meg selv.

Ja, har jeg gjort noe, neida.

Nå kan jeg der skylde på at stoffskiftet fortsatt er altfor lavt, men jeg har ingen unnskyldning for ikke å tegne.

Jeg tegner jo allerede Lillasjelbilder, selv om det ikke er helt det samme.

Jeg plukker jo ned symbolene intuitivt til personen som har bestilt og jeg venner meg til å tegne.

Aha, nå forstår jeg jo.

Et lys går opp.

Jeg venner meg til å tegne.

Jeg hører jo stemmen i hjertet så tydelig at tegningen er viktig.

At jeg skal tegne til mennesker selv om det er amatørmessig utført.

Jeg liker jo ikke å sende fra meg noe som ikke er perfekt og de tegningene er langt fra perfekte.

Men de blir bedre og jeg venner meg til å tegne.

Så jeg er veldig takknemlig for at noen vil ha tegningene mine, for drivkraften er sterkere, når det er noen som bestiller.

Slik lures jeg fremover til å gjøre ting jeg egentlig gruer meg litt til, men samtidig kjenner jeg at det er spennende og også viktig for meg.

 

 

Ikke tro at jeg innbiller meg eller har som mål å bli noe berømt medium eller spirit artist.

Alt jeg gjør, er egentlig for meg selv og min egen utvikling.

Men i det jeg involverer andre mennesker og kan også berøre og hjelpe de, blir det en helt annen drivkraft for meg.

Det er likedan med lesingen av bøker.

Inni meg roper stemmen at jeg skal lese mye.

Etter at jeg begynte å skrive mer omtaler i bloggen, har jeg økt antall bøker fra 4  til 12, hver måned.

Jeg må ha en drivkraft.

Og jeg kjenner at det å lese, gjør meg godt på så mange måter, men har jeg ingen større drivkraft enn å si les, ja da blir det ikke gjort.

Dessuten skaper bokbloggene fokus på Lillasjel og jeg får flere følgere.

Slik lar jeg meg lede.

Jeg gjør det som jeg føler er viktig for meg, uten å vite hvor jeg ender opp eller hvorfor jeg skal gjøre det.

Jeg stoler på at stemmen i hjertet mitt viser meg vei.

I dag

 

 

3 kommentarer
    1. Ver pelicula online – https://blog.libero.it/wp/veronlinegratisesp/2019/08/28/it-capitulo-2-pelicula-ver/

      It Capítulo 2 pelicula
      It Capítulo Dos pelicula completas
      It Capítulo 2 pelicula 4
      It Capítulo 2 peliculas
      It Capítulo 2 ver pelicula online
      It Capítulo Dos ver pelicula
      It Capítulo Dos descargar peliculas gratis
      It Capítulo Dos ver cines online gratis
      It Capítulo 2 descargar película gratis
      It Capítulo 2 youtube pelicula
      It Capítulo Dos película completa en chilena
      It Capítulo 2 cine mexicanas
      It Capítulo Dos pelicula cristianas
      It Capítulo 2 descargar pelicula
      It Capítulo 2 cine infantiles
      It Capítulo Dos película en español
      It Capítulo 2 película en linea hd
      It Capítulo Dos película fox
      It Capítulo Dos si pelicula
      It Capítulo Dos pelicula 24
      It Capítulo Dos película
      It Capítulo 2 Ver pelicula
      It Capítulo Dos Ver película en linea
      It Capítulo 2 Ver película online
      It Capítulo Dos ver pelicula gratis

    2. Ça Chapitre 2 Regarder Film Completment – http://streaming-2019.over-blog.com/2019/08/ca-chapitre-2-regarder-film-en-streaming-gratuit-hd-2019.html

      Ça Chapitre 2 film streaming gratuit
      Ça Chapitre 2 film à Regarder
      Ça Chapitre 2 top film
      Ça Chapitre 2 Regarder film Completment gratuitment en français Online
      Ça Chapitre 2 torrent télécharger
      Ça Chapitre 2 Completement en français
      Ça Chapitre 2 film en entier en français
      Ça Chapitre 2 Online en français
      Ça Chapitre 2 entierement en français En Ligne
      Ça Chapitre 2 entierement en français
      Ça Chapitre 2 Voir Online
      Ça Chapitre 2 télécharger gratuit film En Entier
      Ça Chapitre 2 Regarder le film Complet
      Ça Chapitre 2 en français streaming
      Ça Chapitre 2 Regarder entierement en français
      Ça Chapitre 2 Online gratuitment
      Voir Ça Chapitre 2 gratuit
      Ça Chapitre 2 Regarder gratuitment en français
      Ça Chapitre 2 Voir en streaming
      Ça Chapitre 2 Online streaming
      télécharger film Ça Chapitre 2 gratuitment
      Ça Chapitre 2 Voir VF streaming
      Ça Chapitre 2 Regarder en HD gratuitment
      Ça Chapitre 2 Regarder en ligne
      Ça Chapitre 2 gratuit en streaming
      Ça Chapitre 2 Regarder gratuitmentement
      Ça Chapitre 2 film streaming
      Ça Chapitre 2 streaming VF
      Ça Chapitre 2 streaming film français
      Ça Chapitre 2 youtube film
      Ça Chapitre 2 film en streaming
      Ça Chapitre 2 film stream
      Ça Chapitre 2 Regarder film
      Ça Chapitre 2 Regarder film gratuit français

    3. Ça Chapitre 2 Regarder Film Completment – http://streaming-2019.over-blog.com/2019/08/ca-chapitre-2-regarder-film-en-streaming-gratuit-hd-2019.html

      Ça Chapitre 2 film streaming gratuitment
      Ça Chapitre 2 film à Regarder
      Ça Chapitre 2 top film
      Ça Chapitre 2 Regarder film En Entier gratuitment en français Online
      Ça Chapitre 2 torrent télécharger
      Ça Chapitre 2 Completement en français
      Ça Chapitre 2 film en entier en français
      Ça Chapitre 2 En Ligne en français
      Ça Chapitre 2 entierement en français En Ligne
      Ça Chapitre 2 entierement en français
      Ça Chapitre 2 Regarder Online
      Ça Chapitre 2 téléchargment gratuit film En Entier
      Ça Chapitre 2 Regarder le film Complet
      Ça Chapitre 2 en français streaming
      Ça Chapitre 2 Regarder entierement en français
      Ça Chapitre 2 Online gratuit
      Regarder Ça Chapitre 2 gratuitment
      Ça Chapitre 2 Regarder gratuit en français
      Ça Chapitre 2 Regarder en streaming
      Ça Chapitre 2 En Ligne streaming
      téléchargment film Ça Chapitre 2 gratuit
      Ça Chapitre 2 Voir VF streaming
      Ça Chapitre 2 Voir en HD gratuitment
      Ça Chapitre 2 Voir en ligne
      Ça Chapitre 2 gratuit en streaming
      Ça Chapitre 2 Regarder gratuitmentement
      Ça Chapitre 2 film streaming
      Ça Chapitre 2 streaming VF
      Ça Chapitre 2 streaming film français
      Ça Chapitre 2 youtube film
      Ça Chapitre 2 film en streaming
      Ça Chapitre 2 film stream
      Ça Chapitre 2 Regarder film
      Ça Chapitre 2 Regarder film gratuitment français

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg