Nye Lillasjelbilder er bestandig kjekt

 

 

 

Jeg er veldig glad i Lillasjelbildene mine.

De er unike, ikke noe masseproduksjon.

Men et godt samarbeid mellom meg og kunstnere.

Jeg får jo låne bilder for å legge tekst på de.

Hva ville vel Lillasjel vært uten disse bildene.

Mer lik alle andre sider går jeg ut fra.

Derfor er jeg svært takknemlig for å kunne gjøre dette.

 

 

Likevel lager jeg ikke så mange nye i året.

Hvorfor vet jeg ikke.

Det er denne tiltaksløsheten som slår meg i hodet.

Det koster jo lite energi å skrive tekst.

Likevel kommer jeg ikke i gang.

Nå har jeg jo flere hundre på lager.

Ingen greier vel å huske de bildene jeg har postet tidligere.

Mange av de husker jeg ikke selv en gang.

Og tekstene går jo ikke ut på dato.

 

Likevel er det kjekt med noe nytt.

Ihvertfall for meg selv.

Derfor er målet å tekste litt nå utover.

Lage litt ny giv, om ikke annet enn for meg selv.

Her er tre av de nyeste

Jeg synes selv de er fine

De gir meg glede

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg