Noen ganger må man jobbe litt hardt med dumme tanker

 

 

Det er så mange som healer uten å være klar over det

Mange tror at healing skal være en tryllestav

At vi løfter staven i været og sier simsalabim og så er noen friske

Det er slett ikke sånn det fungerer

Healing kan like gjerne være små drypp i hverdagen

Små drypp som løfter deg der og da

Det er ikke sikkert at selv sykdommen forsvinner mirakuløst

Ja, noen ganger kan også det skje

Men ofte er healing et verktøy, et hjelpemiddel i hverdagen

Slik er det ihvertfall for meg

 

På formiddagen i dag fikk jeg melding fra en Lillasjelfølger

Det er bestandig koselig å få tilbakemeldinger

Når jeg sitter foran tastaturet, går ofte fingrene av seg selv

Jeg tillater meg det, uten å tenke for mye over hva jeg gjør

Derfor hadde vi en liten samtale på chatten

Jeg følger ofte sånne innfall, for jeg vet at som regel ligger det mer bak, enn jeg forstår

Det gjorde det også i dag

 

I det jeg har stått om morgenen,  nå i vinter, har jeg kjent meg motløs

Det er tungt å stå opp, jeg vil bare sove

Samtidig vet jeg at sover jeg minuttet mer enn jeg burde, ja da har det motsatt effekt

Jeg blir enda tyngre i kroppen, ofte hodepine og jeg kan bli nedstemt

Derfor må jeg passe meg, så jeg kommer meg opp selv om sengen vil helst beholde meg der

Det er ihvertfall sånn det kjennes ut, som om den er veldig glad i meg

Poenget er at det kreves motivasjon for å stå opp og motivasjon for å komme i gang

Jeg må snu negative tanker til å bli mer positive

Jeg må ned i kjelleren og hente viljestyrken min, for noe i meg vil ikke være med på noe som helst

Jeg er som en sursild uten sukker, dog uten å være sur på noen

Derfor må det en snuoperasjon til, hver eneste morgen

 

Denne formiddagen satte jeg meg til pcen før frokost for jeg hadde glemt å betale en regning

Jeg ville derfor ha det ute av verden, før det igjen gikk i glemmeboken

Det er da denne meldingen tikket inn

Når jeg nå tenker meg om, blir jeg klar over at jeg kjente energiene til denne personen, før jeg gikk til pcen

Mens jeg drakk morgenteen min, kom det noen gode energier inn

Etter at vi hadde chattet sammen litt, lagde jeg meg frokost

Undrende kjente jeg hvordan det tunge plutselig var erstattet med en letthet

Som om alt med ett så lysere ut og kjentes lysere ut

Motivasjonen steg til oppgaver som venter, og for ikke å snakke om ordene

Ordene begynte å strømme inn i hodet mitt

Det har vært så vanskelig å finne ord i det siste

Og jeg hører nå også stemmen inni meg sier, at jeg fikk ikke bare healing fra en person, men fra to

Jeg snakket også med en annen på chatten i dag, før frokost

Enda en lysarbeider som spredte sine gode energier, helt uten å vite det selv

Er vel ikke det vidunderlig vakkert hvordan vi påvirker hverandre i hverdagen

En fremmed og en venn, løftet i dag humøret mitt mange hakk

Gav meg inspirasjon og glede i kroppen

Det er healing

Vær en healer du også

I dag

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har aldri trodd at healing var noe simsalabim, men det er jo dem som tror det. Jeg tenker at det er et samspill og en prosess. Og det forstår jeg jo bedre også når jeg leser her hos deg 🙂

      Det er godt når noen kan hjelpe å løfte stemningen noen hakk. Det skal ikke alltid så mye til 🙂

      1. Nei, det er mange som ler av healing, fordi de tror en forventer at noen skal bli helt frisk og det er ikke alt som kan kureres, men i likhet med å ta en tablett for hodepinen så er healing et fint verktøy for lindring og bedre dager. Og av noe kan en bli frisk også. Hodepine som forsvinner, betennelser,smerter, osv. Ofte er det jo knuter eller spenninger i kroppen og når de blir borte så kan kroppen heale seg selv. Mange som er slitne eller stresset,blir veldig avslappet. Fikk akkurat melding fra ei dag som var med på fjernhealingen i går og sov bedre i natt enn på veldig lenge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg