Når noe du ikke kan fordra, føles godt

I superhumør i morges.

Siste dag igjen, en ny diett runde nærmer seg slutten.

Nå har jeg forstått at jeg må bytte ut en del ingredienser skal jeg holde ut.

Bananen i smoothien, ble byttet ut med eple.

Olala, for en forskjell.

Den ble så mye friskere på smak.

Her har jeg veid opp alt for hele dagen.

Jeg liker ikke huasarbeid, men det er deilig å rydde opp etter endt diett.

Få bort alle spor fra benken og la roboten ta seg en runde på gulvet.

Vel blåst.

Jeg byttet ut ingefær med chili, nam, da ble linsesuppa enda bedre.

Suppene er ganske gode. Jeg må bare få byttet ut søtpotet og kokosmelk i gulrotsuppa.

 

Slik så dagens meny ut.

Denne menyen skal jeg ha to ganger neste gang, men droppe den broccolien.

Jeg skal heller ha litt broccoli eller blomkål i linsesuppen.

 

 

Alt i alt fornøyd i dag, begge to, når vi bar fått dagen ute,

 

Nå har jeg sett litt tv, men er ikke helt fredagskveld uten noe å spise.

Tok en runde med fotmassereren, for det gir energi.

Men nå er jeg sliten.

Jeg faller litt sammen når jeg er ferdig med en runde.

Lettelse over å være ferdig igjen, mestret.

Og det er oppløftende å gå på vekta.

Det er en sterk drivkraft.

Først i midten av desember får jeg vite om insulinet har gått ned.

Men fruen er fornøyd.

Nå skal hun spise tomatsuppen sin og krype inn på bokrommet en stund, før leggetid.

I dag

2 kommentarer
      1. Jeg liker ingefær , bruker det i teen min, men ikke alltid. Jeg liker også alt av grønnsaker, men liker ikke alle kombinasjonene. Ingefær, broccoli og squash eller sennep, rødløk, grønnkål, eple. Og søtpotetsuppe medkokosmelk. Så jeg skal bytte litt. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg