Når bestemor er YouTube-er

 

Vi hadde besøk av barnebarna i høstferien deres.

Eldstemann på 8, fortalte at når han ble stor, da skulle han bli YouTube-er.

Det er bestemor også, sa jeg.

Først så trodde han nok at jeg tullet med han.

Bestemor, liksom.

Så viste jeg han programmet jeg brukte for å lage innlegg.

Og så viste jeg han et innlegg der jeg snakket.

Ja, da ble han forundret kan dere tro, hihi.

Dette kunne jo hverken mamma eller pappa, eller bestefar, men bestemor da liksom.

At jeg har bare 14 følgere og foreløpig kun noen få innlegg, ja det reagerte jo ikke han på.

 

Jeg har planlagt å lage flere innlegg etterhvert, men det går ikke bestandig så fort i svingene med meg.

Jeg skal ha bokomtaler……..hadde jeg tenkt.

Men først skal boken leses, omtale skrives og deles her og der, Instagram og så er jeg lei.

Slik har det vært, for det tar tid og energi å holde på med disse tingene.

 

 

Jeg skriver personlige Lillssjelord på bestilling.

De ønsker jeg å lese inn til de som ønsker det. Kr 500,- for å skrive, kr 700,- med innlesing.

Dette har jeg heller ikke reklamert med enda, av samme årsak, ikke kommet i gang.

Men jeg føler for det, for jeg håper det blir enda sterkere for den som mottar, når de hører ordene, i tillegg til å lese de selv.

Jeg har gjort det med noen for å prøve.

 

 

Jeg tenker også at jeg skal lese inn ulike bloggtekster.

 

 

Eller ha healing og meditasjoner eller ta opp ulike spirituelle temaer.

 

 

Det er så mye jeg har lyst til å gjøre.

Men mest sitter jeg bare her og kommer ikke i gang.

Når jeg tenker tilbake, var det verst å skulle lage kanal og finne ut hvordan jeg lagde innlegg.

Jeg tenkte jeg måtte finne noen som kunne hjelpe meg.

Jeg ventet egentlig at noen skulle dukke opp, jeg spurte flere, men fikk ikke napp.

Så leste jeg en bok, Stjernes knitring, og den var bare så fin at jeg plutselig hadde lagd Lillasjel på YouTube og lært meg å lage innlegg.

Helt av meg selv, helt alene, uten hjelp fra noen, ved hjelp av et gratisprogram, Videoleap.

Egentlig helt forunderlig.

 

 

Ojoj, 80 visninger på den til nå, ikke langt igjen til en halv million, hihi.

Egentlig kunne jeg vært litt mer stolt av meg selv, enn jeg er.

Jeg har jo fått det til, men det virker fortsatt bare litt fjernt og rart egentlig.

Som om jeg lurer litt på hva jeg tror liksom, at jeg virkelig skal gjøre dette.

Men samtidig føles det riktig og jeg vet at jeg må i gang med flere innlegg utover vinteren.

Så bestemor er en YouTube-er ja, en i minimini-versjon

I dag

 

2 kommentarer
    1. Hihi…vi får til det vi vil tenker jeg. I alle fall i stor grad. Jeg er også en youtuber. Eller dvs. jeg laget noen videoinnlegg. Tenkte jeg skulle prøve det. Men det fenget ikke meg. Liker nok bedre å skrive.
      Artig da, at du kunne imponere barnebarnet ♥♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg