“Mye enklere enn du skulle tro”-kjøttpudding

 

“Mye enklere enn du skulle tro”-kjøttpudding.

 

Jeg fant et par pk med kjøttdeig i fryseren og ville ha noe lettvint.

2 pk puttes i foodprocessoren, sammen med 2 Ts salt og litt pepper. Males et par minutter til det er seigt. Ha i et par egg og fløte til passende deig,.

Jeg raspet litt ost og hakket opp litt Chorizo som jeg rørte inn i deigen.

Gjort på 10 min.

 

En form fylles med deig. Jeg bruker tuppervareform.

 

Jeg liker å legge bacon på toppen men det er slett ikke nødvendig.

180 grader, ca 40 min. Mens puddingen er i ovnen, forbereder du tilbehør. Du kan bruke utrolig mye forskjellig etter hva du liker.

Jeg lagde saus av jevning som jeg spedde med kraften som dannet seg i formen og en skvett fløte og rørte inn litt ost, så det ble ostesaus.

Siden barnebarnet var på besøk kokte jeg litt pastaskruer, i tillegg til poteter og grønnsaker. Pasta til barn slår sjelden feil,

bon appetitt

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg