Morgenmøtet er over for i dag.

Morgenmøtet er over for i dag.

Planen er lagt for uka.

Neppe.

Ja, jeg må trekke på senger før gullene mine kommer.

Det må jeg ikke glemme.

Utenom det, tar man dag for dag her i mitt lille hjørne.

 

Det var bare 12,5 grad ute og det er regn.

Det blir derfor innedag, noe jeg ikke er altfor glad for, det blir nok av de liksom.

Men sånn er det og da er det ikke vits i å ergre seg mef over det.

Derfor kaster vi det og gjør dagen best mulig.

 

Det blir skriving av personlige Lillasjelord til ventende kunder.

Det er bestandig like kjekt og spennende.

Ofte lærer jeg like mye selv fra ordene som den som skal ha de.

Det rare er at innimellom kommer det ting, jeg selv ikke har tenkt på.

Slik som i den siste jeg postet. (Med tillatelse, det er jo frivillig om det skal i bloggen, men mange synes det er fint å se de på denne måten)

 

Men det du ikke tenker på er at hver gang du snakker ned deg selv, trekker du også ned de gode energiene, de du egentlig vil styrke

Å se det en selv gjør bra, betyr ikke at du er selvgod og hever deg over alle andre

Ja for det er det du er redd, for slik vil du ikke fremstå

Men hvis du begynner å se deg selv med de gode tankene, vil du gi styrke til alt det gode

Med det vil energiene rundt deg og alt du gjør, bli enda sterkere

For de negative tankene trekker energifrekvensene din ned

Har du fokus på det gode, ikke bare med andre, men også ved deg selv, vil du faktisk bare ved å være deg selv, hjelpe enda flere.

Det er nemlig slik at mennesker påvirker hverandre med sin energi

Ja dette vet du også, at noen trekker deg ned med sin negativitet

Du har bare ikke tenkt at dette gjelder ved tanker man har om seg selv

Ja, for du er jo snill og god og oppløftende til alle andre

Men nå skal du innlemme deg selv også

 

Har du tenkt på det?

At de tankene du tenker om deg selv, påvirker du andre med, uten at du sier de høyt?

Du viderefører de til barn, barnebarn, bekjente, venner, ja alle du møter.

For alt er energi og vi sender tankene ut.

Det er jo på den måten at jeg plukker de opp når jeg skriver.

Jeg plukker opp det du står fast i, det du bør endre ved deg selv.

Du sier det jo ikke til meg, for de fleste har jeg jo aldri møtt.

 

Så tenk litt over dette.

For hvis du tenker at de negative tankene du har om deg selv, sier du til de som står deg nær.

At du på den måten lærer de opp til å bli lik deg?

Er det virkelig det du ønsker?

Nei, det tror jeg ikke.

Du har bare ikke tenkt over det.

 

Se der, da kom det igjen noen ord til oss alle.

Når jeg begynte å skrive dagens ord, ante jeg ikke at dette var dagens preken

Men slik kom ordene.

Energiene er supersterke her i dag, jeg trykkes ned i stolen, så det er på tide jeg begynner å jobbe.

Men det var vel dette med tanker og energi de ville si oss.

Litt mer kaffe og så jobb.

I dag

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg