Mine tanker om vondt i ørene

 

Jeg har ofte vondt i ørene, særlig det venstre.

Når man mediterer og gir healing, kjenner man det ofte i ørene.

Det er som om det blir topper inne der.

Det kan være pipelyder.

Det kan være sårt og vondt i perioder.

Selvfølgelig bør man sjekke med lege hvis man har mye vondt.

Jeg sier ikke at det jeg nå forteller er den absolutte sannhet, som vanlig kan jeg ta feil.

 

Men det kom en teori dalende ned i hodet mitt under meditasjon

Det er veldig mange som har vondt i ørene når de utviklser seg spirituelt

Om det skjer med de som ikke gjør det, ja det vet jeg ikke.

Vi utvikler oss jo alle, enten vi vet om det eller ei.

Men over til teorien min.

 

Høyfrekvent lyd er vondt for oss å høre på.

Det skjærer i ørene.

Vi vet også at dyr hører lyder vi ikke hører.

Nå har det seg sånn at healing går også på frekvenser.

Det er ulik frekvens for hva som skal heales.

Lydhealing er jo populært, det er også energivibrasjoner som kroppen vår tar imot.

Det kan løse opp spenninger i kroppen vår.

Healing er energi og energier går på frekvenser.

Lyd er vibrasjon og det er også healing.

Alt er jo egentlig energi og alt vibrerer.

Jeg leser nå Alyson Richman, Skyenes hemmelighet

Sitat :

“Når en sommerfugl slår med vingene i regnskogen, kan det påvirke en orkan mange hundre kilometer unna. Er det ikke fantastisk at noe så liten kan påvirke resultatet av noe annet, så langt unna?”

 

Slik er det med healing også, våre gode tanker, vår intensjon.

Jeg tenker derfor at energifrekvensene skaper vibrasjoner, som igjen påvirker ørene våre.

Dette kan skape smerter, lyder og irritasjon.

Det høres veldig logisk ut for meg

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. Dette ga meg et aha. Jeg har vært med mitt høyre øre til to ørespesialister fordi i perioder har det vært vondt og har vedvart i en del år nå. Ingen har kunnet gi meg et svar på hva det er. I forbindelse med at jeg fikk kreft ble bl.a. ørene godt undersøkt på Rikshospitalet fordi kreften satt i munnen og alt hører sammen. De fant heller ingenting. Men det er noe med det høyre øret 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg