Kurs i Drammen, gleder meg

 

 

Ja nå gleder jeg meg.

Jeg skal på kurs med Wenche Tømmervik, i Drammen, 22.-23.juni.

Jeg har vært på kurs med henne før og liker veldig godt måten hun underviser på.

Hun er en av landets dyktigste medium, synes jeg.

Jeg var på kurs med henne før jeg dro til Arthur Findlay, første gangen.

Det var også hos henne jeg første gang, hørte om skolen der det kommer folk fra hele verden, for å lære om healing og mediumskap.

Hun har mange fine egenskaper som jeg liker hos en lærer.

Blant annet at man ikke skal ha stillstans og tro at man er utlært.

Man trenger utfordringer og inspirasjon hele livet igjennom.

 

Det betyr ikke at man trenger å dra på en haug med kurs, i alle retninger.

Men et kurs er så mye mer enn bare det teoretiske.

Det å være sammen med likesinnede, der man snakker fritt om det man tror på.

Kanskje er det noen man skal møte der.

Jeg møtte mennesker på forrige samlingen jeg var på hos henne, som er blitt gode venner og samtalepartnere.

Jeg møtte ei nå i England som sa at utfordringen med å reise, var svært verdifull læring for henne.

Legge bort frykt hun bar på inni seg, sette seg på flyet med flyskrekk.

En stor utfordring som ble mestret.

For meg er det ikke noe alternativ å bare sitte hjemme alene.

Jeg må ut og treffe mennesker og da er dette kjempekjekt.

Programmet:

Klassisk mediumskap for deg som vil vite hva du driver med og lære å bli trygg på ditt klarsyn vs mediumskap.

Forskjell på mediumskap og klarsyn/synskhet.
Sansene våre.
Oppgaver for å trene opp de forskjellige sansene.
Hvem snakker vi med?
Hvem besøker deg hjemme?
Hvordan kan du være trygg på at meldingen ikke kun er fra deg selv?
Kanalisering.
Meldinger fra kjente&kjære til hverandre.

En helg stappfull av morsomme oppgaver og oppklarende forklaringer. Få system på det du kan!
Jeg svarer på mange spørsmål underveis.

Ingen forkunnskap nødvendig. Bare vær åpen og nysgjerrig.

 

Kurset er ideelt når man ønsker å lære og når man er usikker på hva man får ned.

Dette å lære seg å kjenne forskjell på når det er fra eget hode eller om det kommer fra andre

Jeg trenger å øve, definitivt.

Jeg er så vant til å skrive det som kommer.

Da sitter jeg her hjemme i tryggheten og kan ta ting som det kommer.

Det å skulle ta ned meldinger sammen med andre, er viktig å øve på.

Når jeg var på kurs i England nå i april, øvde vi jo ikke på sånne ting.

Da tegnet vi til hverandre.

Jeg gleder meg veldig mye og dette er noe jeg unner meg selv å være med på.

Vil du være med meg?

Ta kontakt med Wenche Tømmervik

I dag

Klikker du på linken kommer du til arrangementet

https://www.facebook.com/events/1994046984056048/?active_tab=about

ps. Nei, hun betaler meg ikke for å si dette, hun vet ikke om at jeg poster det heller.

Gruppen hennes:
https://www.facebook.com/groups/253635021338458/

Siden hennes på facebook:
https://www.facebook.com/ringvirkning/

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg