Krimfestivalen i egen stue

I år går Krimfestivalen digitalt.

Det betyr at alle kan se når de vil og hvor mye eller lite de vil.

Selv bruker jeg IPad med AirPlay for da kan jeg se på tv.

I og med at jeg kan bruke iPaden selv om jeg ser, kan jeg gjøre litt andre ting mens jeg ser på.

Jeg gleder meg til å se og høre krimforfatterne, filmet i sin egen stue.

Lørdag er det krimquiz på direkten, da kan du vinne bokpakke.

Skal du se på?

Det skal jeg.

Du kan finne videoene på

http://Www.Krimfestivalen.no

eller på YouTube

Sitter du godt sier Knut Nærum

Ja, sier jeg

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg