Klappet og klart, tror jeg

Da er det klappet og klart.

Tror jeg.

 

Siste innspurt, men tror jeg har kontroll.

I dag fikk jeg klagd på setene vi hadde betalt for, men ikke fikk, i desember, hjem fra Gran Canaria.

Trodde jeg måtte til Norwegian men det var TUI som skulle ha den reklamasjonen.

 

Fastlegen ringte meg.

Da fikk jeg resept på antibiotika og endelig senket skuldrene seg.

Å gå sånn og uroe seg, er slett ikke godt.

 

 

Enkel middag.

Steke løk.

 

Kjøttdeig fra da vi hadde raclette i julen, og en rest Chorizo.

En liten sausskvett fra kalkun og litt nudler.


Kjempegodt.

Siste gang jeg lager middag på nesten fire uker.

Nå må jeg tenke en siste gang igjennom om alt er med.

Jeg tror det, men vet jo ikke.

Jo da, litt reisesyk, men bedre nå når jeg har fått medisin.

Men litt kribler det jo.

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. god tur, og god fornøyelse. vi var i Australia, Brisbane, i 1997. Kjersti studerte der da. En flott, uforglemmelig opplevelse. ikke minst flyturen på ca 30 timer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg