Jeg tror jeg må begynne å tro

Jeg tror jeg må begynne å tro

Tro på at ting ordner seg

Stole på at jeg ikke er alene

Jeg har vært så alene hele tiden

Ja, hele livet

Ja, du skjønner hva jeg mener, ikke sant

Jeg har jo mann og barn og venner, så jeg er ikke sånn alene, ikke på det planet

Likevel har jeg følt et savn inni meg

En lengsel

En lengsel etter noe jeg ikke har visst hva er

Bestandig rastløs, søkende, uten å vite hva jeg har søkt etter

Hele livet har jeg tatt vare på meg selv

Jeg har stort sett oppdratt meg selv

Alene

Når man må passe på seg selv, tar man på seg et forsvar

En rustning

En rustning som kan beskytte en

Nå er jeg så heldig, at som voksen har jeg vært forskånet for de vonde opplevelsene

Jeg har hatt det godt

Nå er det på tide å la forsvaret gå og bli sårbar igjen

Sårbar men samtidig trygg

Wow, det er vanskelig

Jeg er jo så vant itl å passe på meg selv

Ikke vet jeg hvordan jeg skal gå frem heller

Jeg må bare stole på at det blir riktig

Nå må jeg tørre å la kontrollen gå på et vis

Jeg må begynne å tro at alt ordner seg

Jeg er ikke alene lenger

Det var en av de første kanaliseringene jeg fikk

På en tur i skogen, kom ordene dalende ned i hodet mitt

Du skal vite det Mariann, at du er ikke alene

Vi er hos deg, det har vi vært hele tiden

Hvem disse vi var, har jeg kanskje ikke klart for meg

Det spiller ikke noe rolle heller

Jeg må bare føle inni hjertet mitt

Jeg tror ikke på engler med hvite fjær, men jeg tror

Jeg tror på guider, lysvesen, mestere, engler, jeg tror jeg får hjelp

Hvilket navn man har på dem, hvordan de ser ut, det betyr lite

Jeg må bare ta vare på det jeg tror

Jeg tror jeg har kommet til jorden for å lære å være en sjel i en menneskekropp

 

Man er jo så redd for å ta feil

Det er derfor man tror det er fint med rustning og beskyttelse

Hva hvis jeg tar feil

Hva hvis det jeg tror på ikke eksisterer

Hva gjør jeg da

Er jeg da alene

Jeg tror jeg må begynne å tro

Jeg tror jeg må la tvilen fare

Jeg vet inni sjelen min at jeg er ikke alene

Jeg må slippe taket og kaste meg uti det

Jeg må stole på at jeg vet

Jeg må stole på at det blir riktig

Noen ganger er det så rart,,for du vet så mye inne deg som du ikke vet utenpå

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg