Jeg tror dere er gal, sa hun…..tror jeg

Hæ?Skal dere bort igjen.

Jeg tror dere er gal.

Dere har jo akkurat kommet hjem og så må jeg ha noen å passe meg igjen.

Ja, tror det var noe sånt hun sa.

 

Men vi vinker huset farvel, trygg på at både hus og pus er passet på.

 

Farvel fjellene igjen.

Det er ikke Trolltinder dit vi skal, hverken på den franske eller italienske riviera.

Vi avleverer et stk student i Hamar, før vi booker inn hos venner for middag.

Kjempekoselig. Vi har ikke sett hverandre på flere år, men gode vennskap varer.

Og for en oppdeknimg.

Hjemmelagde paier med salat og brød.

Det vil jeg lage også.

Sikkert godt med fisk blant annet.

Jeg har jo fryseren full.

Og til dessert ble gubben sendt på slang i hagen.

Bringebær, blåbær og rips og stikkelsbær.

 

Med is og brownies.

Er jo bedre mat her enn på cruise, så vi må nok booke oss inn her oftere.

Når ungene var små, var vi alltid på besøk om sommeren.

Men jeg er rastløs og litt sliten og vi må komme oss på hotellet.

Jeg har på meg reisekjolen. Den har jeg alltid ved avreise for den er så deilig å ha på.

Vi vinker til vikingskipet for denne gang.

Nå er vi vel installert på hotellrommet.

Superiorrom fikk vi også fordi vi bor her så ofte. Radosson Red, på flyplassen.

Tenk at jeg skulle få anledning til å reise så mye.

Nå har vi booket en liten svipptur til Trondheim også.

Betalte med poeng.

Vi har Strawberrykort.

Når jeg bestiller reiser, betaler jeg med det kortet og sparer opp poeng vi kan bo for i Norge.

To bokmøter blir det i høst, for det klaffet pinadø med Osterøy.

Fantastisk. Det blir en travel høst.

Vi reiser så lenge helsa tillater det.

Snakk om glede…og takknemlighet.

I dag

2 kommentarer
    1. Herlig å reise så mye som dere gjør. Og dere var innom Hamar, skjønte jeg. Der bodde jeg i mange år. Helt til i 2020. Så kan fort være noen jeg kjenner som dere besøkte😉 God ferietur igjen🙋‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg