Jeg planlegger ny spennende læring

 

 

Jeg fortalte i et tidligere innlegg at jeg ble ledet inn på kursoversikten for 2020 på Arthur Findlay og fant et kurs jeg syntes så veldig fascinerende ut.

Jeg  synes nemlig at fysisk mediumskap høres gruelig spennende ut.

Det er ikke mange som utøver Fysisk mediumskap i dag.

Når jeg var på kurs hos Arthur Findlay i juni 2018, lærte vi om transetale og kommunikasjon.

Det er ikke så mange som holder på med det heller, ihvertfall ikke i Norge.

I begynnelsen av kurset ble det sagt at det var nok ingen som klarte å få til kommunikasjon og at det derfor ikke kom til å bli med i opplæringen.

Men i slutten av uken, fikk vi prøve likevel og veldig mange fikk til.

Jeg skal forklare litt forskjellen mellom spirituell tale og når åndeverden taler gjennom deg, transetale.

 

Spirituell tale, så er du i et modus der du får ned ord.

At du på et vis holder en tale og ordene flyter lett men ingen taler gjennom deg.

Det er ikke så enkelt å forklare forskjellen, det må oppleves og læres.

Når åndeverden taler gjennom deg, snakker du på en helt annen måte.

Du er i dypere transe og energien er veldig sterk.

Når man øver på dette, blir det lettere å skille mellom når man har åndekontakt og når man ikke har det.

Men du skal være erfaren for ikke å blande de, man må ikke tro at det er lett å være utlært.

Man snakker sakte, for man må konsentrere seg om å få ordene frem.

Ofte hører man også forskjell på stemmen, at den er annerledes.

For egen del, renner ofte tårene mens ordene kommer og når jeg hever hjernebølgene igjen, er det ofte jeg skjelver.

Når man er så dypt, skal man bruke lang til på å komme tilbake, hvis ikke kan man bli litt uvel.

Nesten som når du bråvåkner om natten og du står opp før kroppen er våken.

det er viktig å presisere at du hører hva som blir sagt og ingen tar herredømme over kroppen din.

Du kan når som helst avslutte.

Du vil heller ikke forsvinne på noe vis, for du hører hver en lyd rundt deg.

Derfor skal man også være veldig stille, når noen er i transe for alle lyder blir forsterket.

 

 

Kommunikasjon er når det kommer pårørende som har gått bort, og taler gjennom deg.

Mange har nok opplevd å være på seanser der noen har kommet gjennom via et medium.

Da får man beskjeder og de forteller.

Når man er i transe, snakker vedkommende gjennom deg.

Igjen er man nede i dypere transe enn når man tar imot bekjeder.

Jeg har vært vitne til at pårørende kommer gjennom og snakker i over 20 minutter og da forteller mange små detaljer som kun denne vet noe om.

Det kan være ganske så rørende å være vitne til en slik samtale.

 

Det kan ofte være vanskelig å skille mellom hva som er sitt eget og hva som kommer fra åndeverden.

Vi har jo en klarsynt evne som gjør at vi kan plukke opp ting hos hverandre.

Det er derfor jeg aldri påstår at Lillasjelord kommer fra åndeverden, for jeg har ikke bevis på det.

Jeg tror det, for energiene er der, men jeg kan ikke påstå det.

Når man jobber mye med energiene vil man også kjenne de mindre enn med det samme man starter.

Kroppen blir vant til de.

Det kan også være at jeg noen ganger ikke har kontakt med annet enn min egen klarsynthet uten at jeg er klar over det.

Derfor blir det feil for meg å være bastant.

Derfor er jeg også veldig skeptisk til alle de kanaliseringer som blir publisert.

Jeg er hellig overbevist om at ikke alle kommer fra de kilder de påstås å komme fra.

 

For å få til de ulike tingene, må man være på ulike frekvenser.

Healing har ulike frekvenser, likedan med tale og kommunikasjon.

Jeg setter meg ned og mediterer, setter intensjon hva jeg ønsker og ber om hjelp til å bli tatt ned på riktig nivå.

Det er som om kroppen selv vet hvor den skal på et vis.

Eller det kan være at vi blir ledet av våre hjelpere.

Vi vet jo ikke dette, vi kan bare velge det som føles riktig for oss.

 

Så har vi fysisk mediumskap.

Det er det enda færre som holder på med.

Jeg tror at i og med at vi nå er åpnere, kan vi også få til dette.

Det virker som om vi klarer å bruke evnene våre lettere og få til flere ting, slik som det var med kommunikasjon.

 

Ved fysisk mediumskap manipuleres energiene så fysiske ting oppstår.

Det kan komme grå skygge fra munnen, noe som faktisk skjedde meg meg under talekurset.

Det kan dukke opp fysiske gjenstander eller ting kan flytte på seg.

Det er veldig mye juks med fysisk mediumskap.

Derfor har jeg vært veldig skeptisk.

Men i motsetning til andre som forkaster det de ikke tror er mulig, synes jeg det er spennende å utforske det selv.

Kanskje hadde jeg ikke trodd det gikk an å ta ned beskjeder fra avdøde heller, hvis jeg faktisk ikke begynte å få opplysninger selv som jeg ikke kunne vite.

Et sted må det jo komme fra når man vet ting om mennesker man ikke kjenner.

Og jeg vet jo at jeg selv ikke jukser.

Jeg har aldri vært på noe seanse med fysisk mediumskap men har et sterkt ønske om det.

Derfor har jeg store forventninger til dette kurset når det står vi skal eksperimentere.

Har du lyst til å bli med, si bare fra, så hjelper jeg med bestilling og svarer på spørsmål.

Dette gjelder også hvis du vil være med på kurset 9. mai, Spirit art og altered states, der vi skal jobbe med kreativitet i ulike former, også tale.

 

Her er noen linker hvis du vil lese mer om fysisk mediumskap

https://spiritualist.no/nsfm/fysisk-mediumskap

https://spiritualist.no/nsfm/mediumskap-228

 

Jeg har bestilt allerede, men får ikke svar før neste uke, da det er juleferie.

Jeg er nemlig spent på om det er ledige enkelt rom med bad.

Vanligvis ville jeg satt dette som et kriterium for at jeg skal på kurset eller ei, men jeg vet bare inni meg at det er på dette kurset jeg skal feire min 60 års dag. Jeg er også født i 1960. så da er det to sekstitall.

Course 38b 2020

(19 Sep – 26 Sep 2020)

The Science of Trance Mediumship

The one thing that I hear most as a tutor is that the student lacks in confidence or they want to be pushed. On this course, we will help you not only with your trance mediumship, but also with your confidence in all that you do within your mediumship and hopefully your everyday life. We will be looking at the different Spirit influences that work with you, the trance energies and how to work with them in your trance mediumship.

We will help you to develop a strong trance state, from where you will be able to pursue and develop any one or all of the trance mediumship disciplines of Philosophy, Healing, and Communication. We will be concentrating on how focused you are within your mediumship and teaching you meditation and trance state exercises that will ensure that you become more confident when working in the trance state.

You will be assessed on your ability and put in the right group with the tutor we feel will get the most out of you. You will have the chance to develop and demonstrate your ability, whilst working with, supporting and being supported by the whole course. We will be giving demonstrations of trance mediumship throughout the week, with the opportunity for those who wish to, to demonstrate in front of the course to measure their progress.

We will also have an experimental group, where we will carry out experiments, with different equipment. We will be exploring the altered states of consciousness and finding out what can be achieved at the different levels. We will also be investigating physical mediumship, to help unlock your potential in these areas.  Exploring the different energies involved in the phenomena that the Spirit World wish to produce.

You will be assisted by the tutors, who will help get the best out of you on this week, packed with exercises, demonstrations and presentations. No matter what experience you have, we are confident that we can push you even further in your trance mediumship. We will also give you exercises to take home with you to continue your development until we meet again to measure your progress.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så spennande,du er så tøff som hiver deg på.Masse masse lykke til,gleder meg til å følge deg.Godt nytt år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg