Jeg må si jeg undres hva jeg holder på med

 

Jeg må si at jeg av og til undres på hva jeg holder på med

Jeg sitter her på balkongen og planlegger bilder som skal tegnes

Og jeg er så full av nerver at jeg nesten blir kvalm

Det er jo en stund siden jeg tegnet de siste bildene før ferien så det er litt vanskelig å komme i gang

Så hvorfor i all verden gjør jeg dette

Hva er det som driver meg frem

Hvorfor er dette så viktig for meg at jeg pusher meg frem

Hva er drivkraften

Jeg som er så ærekjær og vil bare levere noe som er perfekt, sender fra meg tegninger som er veldig amatørmessig utført

Jeg er jo ingen kunstner

Hva er det med disse bildene som er så viktig

Eller det bare noe hjernen min innbiller meg

Nei nei roper det inni meg, det er viktig

For hvem spør jeg, for den som mottar de eller for min egen utvikling

For begge hører jeg, for begge, energiutveksling, healing

Så det er healing i de, undres jeg

Ja dyp healing, som i Lillasjelordene

De som skal ha bildene jobbes med i flere dager

Energiutveksling

 

 

Jeg er blitt så vant til dette

Dette at jeg pusher meg frem mot noe jeg ikke vet hvorfor

Men plutselig kommer ofte bekreftelsene, kanskje lenge etterpå

Det er likedan med bøkene

Jeg leser og leser, TV er blitt et fremmedord

Jeg hører les les, føler det er viktig det også

Hvofor

Er det bare mine egne tanker som lurer meg

 

Ja jeg undres her jeg sitter

Jeg tegner høstblader og roser, elefanter, jordkloder og hester

Det blir fjell og vann og en flåte fylt med hjerter

Er det rart jeg undres

En flåte på vannet, fylt med hjerter

 

Jeg føler så sterkt at dette er veien jeg skal gå

Jeg skal inn i det kreative, nerver eller ei

Nervøs blir jeg jo uansett hva jeg skal gjøre, så jeg kan ikke la det stoppe meg

Jeg må bare overgi meg til stemmen i hjertet som sier jeg skal gjøre dette

Jeg vet ihvertfall at jeg vil lære mer

Derfor har jeg bestilt nytt kreativt kurs igjen på Arthur Findlay i mai

Jeg skal øve på ulike teknikker til jeg finner min greie, det jeg liker best

Jeg er ikke helt der enda, på langt nær

Akkurat nå bruker jeg akvarellfargeblyanter

Noen ganger har jeg vann på så fargene flyter litt mer utover

Men jeg vet inni meg at det er noe annet jeg skal være på utkikk etter

Det skal være litt utflytende som akvarell, men jeg ser for meg at jeg også bruker fingrene, for å skape effekter

Så hvis du ønsker å være med meg på ferden, send meg en melding

Jeg vil gjerne tegne ditt bilde også

Sammen med ord, blir de din fortelling på et vis

Tror jeg

Hva sier ditt hjerte at du skal gjøre ?

I dag

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg