Jeg har tenkt litt på hvordan jeg står frem

 

 

Jeg er jo en liten grubler, ja kanskje en litt stor en faktisk.

Jeg tenker en del på hvordan jeg står frem med Lillasjel.

Aktiviteten på Lillasjel vokser.

Etter at jeg begynte live etter nyttår, har henvendelsene økt mye.

For meg er det en fantastisk opplevelse.

At jeg kan sitte her hjemme og føle at jeg bidrar.

Jeg er takknemlig for hver eneste bestilling.

Akkurat nå er ventetid på bilde med tekst.

Det er fantastisk.

 

Det mange kanskje ikke vet er at ofte sier jeg også nei.

Jeg sier konsekvent nei til spåing av fremtid.

Jeg sier aldri til noen hvilken avgjørelser de skal ta ved veivalg.

Dette er en av mine hjertesaker.

Ja, vi kan samtale om valgene dine.

Ja, jeg kan gi deg Lillasjelord, for i de ordene gis  det aldri konkrete beslutninger.

De får deg kun til å tenke selv, gir deg inspirasjon, healing, i håp om at du dermed får klarhet til å velge.

Jeg ønsker heller å lære deg å følge stemmen inni deg.

Hvis noen spør om nye ord, blir jeg jo glad, veldig glad og takknemlig.

Men hvis det ikke er lenge siden sist de bestilte, ber jeg de faktisk om å lese de om igjen først.

Les om igjen, føl litt på det og hvis du så kjenner at du vil ha nye, da er det ok.

Likedan gjør jeg det hvis noen ønsker flere ting på kort tid.

Da ber jeg de også å vente litt med bestilling, kjenne etter og så tar vi en ting i gangen.

Det er ikke det at jeg ikke ønsker at de bestiller, men det jeg ønsker mest av alt, er at de føler de får hjelp.

Og det å pøse på med for mye på en gang , er sjelden lurt.

Dessuten ønsker ikke jeg å sitte her og bare selge for å få mest mulig penger ut av det.

Jeg selger jo mer hvis jeg sier ja til alt, men da ødelegger jeg også intensjonen bak Lillasjel, som hele tiden skal være å følge stemmen i hjertet.

Så ja, jeg tar betalt, men jeg sier også nei.

Jeg tar heller ikke imot bestillinger på ord til barn.

De skal være modne nok til å forstå og tolke det de får.

Jeg har ingen aldersgrense men jeg føler på det når jeg får spørsmål om det, men de bør være over 15 år.

Heldigvis vet jeg at ordene kun er oppbyggelige, ikke kritiske, men de kan være litt høytflyvende, så kanskje må man være litt moden for å ta de imot.

Men nettopp fordi de er så positive er de også veldig fin healing, for de som er litt usikre på seg selv.

 

En annen ting jeg har tenkt på i det siste, er hvordan jeg står frem.

Jeg er et vanlig menneske, kone, mor og bestemor.

Jeg har ingen faglig kompetanse bak meg, ingenting coaching eller psykologi eller noe innen rådgiving.

Jeg vil derfor aldri påstå at jeg kan hjelpe noen.

Ja kanskje healing, Lillasjelord, samtaler, hjelper deg, men jeg vil aldri gå ut og love det.

For det første er det ikke opp til meg, det er opp til deg selv hva du gjør med de verktøyene du får.

For det andre er det ikke lov i følge de nye reglene for alternative behandlere å påstå at man kan hjelpe. Dette er det mange som ikke er klar over.

Jeg har ingen tro på at et diplom fra et healingkurs er et bevis på om jeg er en god healer eller ei. For meg, og jeg gjentar dette er hva jeg mener, er det like godt som å gi alle et diplom der det står at du har kurs i å synge. Alle har sangstemme, men ikke alle synger like godt.

Når det er sagt, er ofte de som stadig føler for å utvikle seg videre, de jeg har mest tro på. Ikke for å få noe diplom, men for å utvikle seg selv.

 

Da har jeg funnet en ro med det jeg er.

Jeg er Lillasjel inni meg, slik føles det.

Jeg følger stemmen inni meg, intensjonen er god.

Jeg har mine produkter, som jeg selv utvikler, ingen kan gjøre de akkurat som jeg gjør de.

Jeg elsker å gjøre dette, jeg tenker Lillasjel hele døgnet.

Jeg suger til meg inspirasjon overalt, fra mennesker, naturen, filmer, alle bøkene og reisene.

Jeg bruker all erfaring jeg har gjort meg i årenes løp, språk, salg, markedsføring, regnskap, sykdom, sorg, savn, oppvekst, osv

Alt bruker jeg i Lillasjel

Men jeg vil aldri påstå at jeg kan hjelpe deg med noe.

Den jobben er helt og holdent din egen.

Jeg kan gi deg noen innspill, inspirasjon og verktøy

Men hvis  du føler du får hjelp, da er det du som benytter deg av de verktøyene du får.

Det er ditt ansvar å ta vare på deg og ditt liv.

Det er du som skriver boken om ditt liv, slik jeg skriver min.

I dag

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Tenker på deg som en som har mange fine tanker og deler inspirerende ord med andre..og jeg syns du fremstår som seriøs i dette du “brenner for”.. Selv om jeg ikke har den samme “interessen /kunnskapen om dette som deg… syns jeg det er mye jeg kan kjenne meg igjen i tekstene og tankene dine… Ønsker deg ei fin ny uke <3

    2. Viktig dette. Vi skal ikke gjøre oss til guruer for noen. Om noen kan dra nytte av veiledning så det blir en form for “hjelp til sjølhjelp” så kan det komme mye godt ut av det.

    3. For meg fremstår du tydelig: dette er min vei, og den tror jeg på. Jeg inviterer deg med, men valget er ditt. Jeg kan gi deg noe – men du må selv avgjøre hva du vil ta til deg.

      Selv fikk jeg Lillasjel-ord for flere år siden. Jeg har brukt dem mye, men ennå er jeg ikke klar for nye. Jeg har mer jobb å gjøre først.

      Disse ordene takker jeg deg for. I dag. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg