Jeg har skrevet veldig lite om det jeg egentlig gjør mest.

Jeg er litt rar, det er vel de fleste som kjenner meg, enig om.

Jeg sier og gjør mye rart, også i bloggen.

Det rareste er at jeg har skrevet veldig lite om det jeg egentlig gjør mest.

Nemlig healing og readinger.

 

 

Jeg sender fjernhealing på bestilling.

Jeg har healinger her hjemme og via Messenger samtale.

Og jeg skriver Lillasjelord.

Da får jeg navnet til personen og et profilbilde.

Ut fra det skriver jeg om personens liv.

Ordene bare daler ned, så raskt jeg greier å skrive dem.

Det kan handle om noe de står i akkurat nå eller ting som holder dem tilbake i livet.

Jeg er ingen spådame, så kom ikke til meg med spørsmål om hva som venter deg.

Det skal vi ikke vite.

Ingen skal ta avgjørelser for deg.

Noen av ordene poster jeg i bloggen.

Det er jo frivillig, jeg må ha tillatelse.

Alt dette er ting jeg kan gjøre fra her jeg sitter i godstolen.

Ja, har jeg healingbesøk, får kunden låne stolen. 😊

 

Så hvorfor skriver jeg lite om dette.

Jeg vet ikke helt.

Eller det er jo ikke så rart, for jeg kan jo ikke fortelle om det.

Jeg har taushetsplikt, utleverer ikke noen.

Men jeg  må komme i gang igjen på Lillasjelsiden min.

Jeg hadde aktiviteter der før og jeg har som regel meditasjonskvelder vår og høst, men nå har jeg vært rolig.

Jeg var to ganger i England på kurs i fjor og jeg bar reist mye, så kanskje har jeg hatt behov for ro.

I år blir det roligere.

Jeg skal til England igjen i oktober.

Lurer på om det blir 10. gang. 9 eller 10.

 

Fortsatt er det mange som tror healing er en tryllestav.

Slik er det langt fra.

Jo da, enkelte ting kan forsvinne raskt, som enkle betennelser men mye tar tid.

Og ikke alt kan fikses, det vet jeg jo fra meg selv.

Men det gir en ro i kroppen som gjør godt.

Lovnader eller garantier kan ikke gis.

Ofte får jeg opp ting i vedkommendes liv, gjerne barndom, der “alt” startet.

For ofte kommer plagene våre fra tidligere opplevelser.

Noen blir litt nervøs for at jeg skal “se” de med en gang jeg møter noen.

Slik er det ikke.

Jeg går ikke rundt og leser folk uten tillatelse.

Jeg blir glad inni meg når det går fremover med de som har fått healing.

Det er godt å kunne være til hjelp.

 

Jeg må derfor ta meg sammen og være mer aktiv så folk ser at jeg er her.

Før hadde jeg livesendinger på Lillasjelsiden, det har jeg ikke hatt på aldri så lenge.

Og andre små aktiviteter.

Derfor har jeg lagt ut en liten en i dag.

Jeg kan kun svare noen få, i dag og i morgen, så alle får ikke svar.

Men vil noen ha egne ord eller healing, er det bare å bestille.

Nå blir jeg her stort sett hjemme i ro hele mai og juni.

Kanskje vi sees eller snakkes?

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg