Jeg greier ikke å slappe av

Jeg greier ikke å slappe av

Hører du det?

Jeg greier ikke

Hele kroppen min går på høyt gir

Jeg sitter i ro men likevel durer den på

Helt til jeg forstår at jeg bare må overgi meg

 

Jeg må senke garden

Jeg må gi fra meg behovet for kontroll

Jeg skal bare sitte her

Helt i ro

Derfor kan jeg gire ned, sette kroppen i fristilling

 

Hvordan gjør jeg det?

Hjelp, det har hengt seg opp her

Jeg puster inn og ut

Jeg roper ut

Jeg overgir meg

Jeg overgir meg

Jeg legger ned forsvaret

Jeg legger fra meg kontrollen

 

Wow, endelig er det som om kroppen hører etter

Den girer ned

Ihvertfall litt

Men det er litt igjen

Jeg overgir meg

I dag

1 kommentar
    1. Slappe av. Ikke like greit.
      og la baken, synje godt ned i stolen.

      Koselig å se innom deg igjen. flere år siden nå.

      Ha en fin efta.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg