Ja en dag skal jeg

Ja en dag skal jeg

Jeg skal møte deg på butikken

Jeg skal gi deg en god klem

Ta godt rundt deg

Hvorfor

Bare for å vise at jeg setter pris på deg

Og fordi jeg har muligheten

 

Ja en dag skal jeg

Jeg skal ut og reise

Reise til land langt unna der jeg bor

Jeg skal suge til meg nye impulser

Kjenne forventningen i det jeg er på vei

Vente på å dra med reisefeber fordi jeg gleder meg

Hvorfor

Jo fordi jeg elsker å være i bevegelse

Elsker å snuse inn fremmed atmosfære, se nye mennesker

Og fordi jeg har muligheten

 

Ja en dag skal jeg

Jeg skal sette meg i bilen og bare kjøre avgårde

Helt impulsivt bestemme at nå tar vi en helgetur

Ut i det blå, dit vi har lyst

Bo på hotell, spise god mat

Sitte på kafé og se på folkelivet

Mate endene i parken og bare kjenne fred

Hvorfor

Jo fordi jeg elsker å være impulsiv

Og fordi jeg har muligheten til det

 

Ja en dag skal jeg

Jeg skal invitere venner til selskap

Jeg skal lage god mat og servere god drikke

Vi skal sitte ute på balkongen

i sitter under tak, så om været er litt rufsete, ja det ler vi bare av

Vi setter på varmelampe og vi koser oss

Hvorfor

Jo fordi det er noe av det som beriker livet mitt

Og fordi jeg har muligheten til det

 

Ja en dag skal jeg

Jeg lengter

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg