Hvordan skal jeg kunne forlange at andre skal se meg

Hvordan kan jeg forlange at du skal kjenne meg

Jeg kjenner jo ikke meg selv

Stadig vekk blir jeg forbauset

Stadig vekk blir jeg fortvilet

Stadig vekk må jeg finne meg i at nye ting dukker opp

Nye begrensninger jeg har lagt der

Saboterende tanker

Jeg vet hvordan det skal gjøres, men gjør det ikke

Jeg ser lett hvordan andre skal gjøre det

Jeg ser ikke meg selv

Stadig vekk blir jeg fylt av glede

Stadig vekk blir jeg fylt av kjærlighet

Stadig vekk blir jeg fylt av takknemlighet

Lykkelige øyeblikk der jeg kjenner at nå er jeg meg

Dette er meg

Det er sånn jeg er folkens

Hei hei ,ser dere meg

Ser dere her er jeg

Ser dere hvor jeg flommer over av glede, takknemlighet og kjærlgihet

Ser dere at det lyser av meg

Hvordan skal jeg kunne forlange at andre skal se meg

Hvordan skal jeg kunne forlange hvordan andre skal behandle meg

Jeg er jo stadig i endring

Den jeg var i går

Den er jeg ikke i dag

Hvem jeg er i morgen, ja det vet jeg ikke i dag

Alt jeg vet er hva jeg er nå

Akkurat her og nå

Eller kanskje jeg ikke vet det en gang

Stadig like forundret over hva man finner i sitt indre

Er dette meg

Jeg er da ikke sånn

Eller er jeg det

Hvem er denne personen inni der

Langt inni der

Inne i sjelen

Har jeg kommet ut nå

Er det mer der skal tro

Har jeg nå kommet til kimen av hva jeg er

Hva vil jeg

Hvem er jeg

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg