Hos meg skjer det noe rart hver formiddag.

Hos meg skjer det noe rart hver formiddag.

Det starter helt av seg selv.

Og akkurat hva som gjør at det skjer, det vet jeg ikke.

Men for meg er det healing.

Hver eneste formiddag i 10~11 tiden.

 

Kroppen min er ofte tung og vanskelig å få i gang om morgenen.

Som en maskin som går tregt før du får den helt i gang.

Det er på en måte sirup i hele systemet.

Likevel kan jeg våkne stresset inni meg.

Rolige morgener uten stress er derfor gull verd.

Hvis jeg skal noe tidlig på dag, må jeg stå opp i god tid, så jeg ikke trenger å stresse.

Men stort sett er jo jeg hjemme.

 

Rolig morgen med god frokost og etter det, begynner det.

Energiene siger innpå.

Og har du aldri kjent det, er det vanskelig å forklare.

Kroppen reagerer likt som når den mediterer dypt eller får healing.

Den blir en tyngde i kroppen, nesten lammende, men på en god måte.

Nesten som etter to glass vin.

Styrken varierer veldig.

I dag var det veldig sterkt.

Kanskje skulle jeg lukket øynene, gått inn i transemeditasjon, men oftest gidder ikke jeg det.

Jeg lar det holde på mens jeg spiller mine småspill, chatter litt og drikker kaffe.

Men det er aldeles nydelig.

Det er den beste medisin jeg kan ha.

Jeg kjenner hvordan hele systemet faller til ro inni meg.

Det er så behagelig.

Og fullstendig gratis.

Hvor lenge det har pågått, det vet jeg ikke, men mange år.

Hvis jeg er opptatt eller ute av huset, da skjer det ikke.

Men det kan skje også til andre tider på døgnet.

Det er som om en dyp meditasjon eller healing starter helt av seg selv.

Jeg hører flere sier at hvis du mediterer jevnlig, vil det etter en tid, begynne av seg selv.

 

Jeg anbefaler det virkelig til alle som sliter med kroppen sin, uansett årsak.

Det er den beste medisinen jeg har.

Uten dette, vet jeg ikke hva jeg ville hatt krefter til å gjøre.

Nå er jeg litt småfrossen, blir ofte det etterpå, et pledd er derfor fint.

Nå er jeg klar for dagen.

I dag

 

5 kommentarer
    1. Høres nydelig ut, skulle ønske den evnen☺️ Mediterer jevnlig, men merker ikke noe av dette. Tror jeg har sperrer mot å rikke på det som har flyttet inn og som skulle vært kastet ut. Har likevel godt av yoga og meditasjon💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg