Holder du på å våkne

Holder du på å våkne

Ja ikke sånn etter å ha sovet, men din åndelighet

Begynner du å merke at noe skjer med deg

Er intuisjonen din blitt sterkere

Sier flere og flere at det er godt å være sammen med deg

Bare vet du ting uten at noen har sagt deg hvordan det henger sammen

Prikker det i hendene

Har du topper, sus eller piping i øriene

Får du gåsehud og tårer i øynene når noen forteller deg noe som du kjenner er sant

Blir du plutselig helt nummen i kroppen, nesten som om du har fått et par glass vin

Dette er bare små eksempel på hva som skjer i kroppene våre når vi åpner opp for sansene våre

Mange merker dette nå mer og mer

Noen blir litt engstelig, mens andre blir nysgjerrig, kanskje litt rådvill

Hva gjør jeg nå, hva skjer med meg, hvordan blir jeg

Mitt råd er først å lære deg å lytte til deg selv

Du får nemlig svar inni deg

Ofte blir du ledet uten å vite om det, dog på en god måte

Hvis du føler for å gjøre onde ting, da er du på feil vei, det er ikke din åndelighet

Du “slumper” til å se en film som griper deg om et emne du har lurt på

Det dukker en bok foran nesen din igjen og igjen

Plutselig møter du mennesker som tar opp temaer som du er nysgjerrig på

Ordene kan dale ned foran nesen din mens du sitter på facebook

For å velge hva du skal gjøre, så ta livet helt med ro

Gjør dine daglige plikter som før, men lytt godt

ikke stress, alt kommer til den tid det skal

Kanskje du leser om et kurs og det kjennes i hele kroppen din at dette skal du være med på

Har du ikke råd, eller har du ikke mulighet så slapp helt av

Skal du dit, så blir det en ordning, det dukker opp uventede penger, eller det du egentlig skulle, blir avlyst

Hvis det ikke ordner seg, da var det ikke denne gangen du skulle dit

Kanskje du bare skulle bli oppmerksom på temaet

Vær nysgjerring, men litt avventende

Kast deg ikke over alt du ser, vi skal ikke ha alt

Du trenger ikke få panikk og si at kjære vene hvordan skal jeg få tid til dette

Det kommer i små porsjoner eller i store porsjoner akkurat når det passer

Av og til blir jeg helt stum når alt bare legger seg til rette foran meg

Får jeg ikke jobben jeg søker på, så vet jeg inni meg at da skulle jeg ikke det akkurat nå

Det er noe annet som venter

Melder du deg på et kurs og du blir forhindret, ja da skulle du ikke dit

Det er så deilig

Man får akkurat det man skal og til akkurat rett tid

Utviklingen går i prosesser, i perioder

Noen ganger kan det være litt tøft for kroppen, man blir sliten

Det er mange ting som skal falle på plass, gamle energiblokkeringer som løser seg opp

De skal ut av systemet og det kan kjennes

Prøv å glede deg over det, selv om det kan være tunge tak

Kjennes noe ille ut, gå til legen og sjekk det, man skal ikke skylde kun på åndelig utvikling

Det kan være andre ting som og skal på plass og neglisjere det kan være dumt

Ha beina godt plantet på jorden

Tar du i bruk evnene dine, vær jordnær, ikke tro at du er et mirakelmenneske som kan frelse verden

Selv om evnene blir sterke ,du blir klarsynt, healer, klarfølg, medium, behold roen og bakkekontakten

Vær ydmyk

Ikke tro at du kan eller vet noe mer enn alle andre

Alle har evner, man har dem bare i ulik grad og det varierer hvilke som er ens sterke sider

Bruk evnene dine med glede

Jo mer du bruker, jo åpnere blir du

Healing går gjennom oss, ikke fra oss

Det er ikke noe energi vi gir fra oss

Den er i luften hele tiden men trenger jording for å fungere, derfor går den gjennom en kropp

Gir du healing får du derfor like mye som du gir, for det går gjennom din kropp

Fokuser ikke på at noen feiler noe, ha kun en intensjon om å gjøre dem godt

Det er vidunderlig å kjenne at det åndelige våkner til liv i en

Å kjenne at man har evner, å kjenne at man bare vet ting, at man ser hvordan alt henger sammen

Man blir mange ganger ganske så forbløffet når det man ser, viser seg å stemme med virkeligheten

Når du renser et hus og barnet slutter å våkne med mareritt

Når du legger hendene på en menneske og de blir kvitt en hoste de har hatt i flere år, eller en betennelse forsvinner, eller fingre som er følelsesløs, plutselig får følelsen tilbake

Det er da vi må tenke, at det er ikke vi som gjør det

Det er en kombinasjon av energien som får gå gjennom oss, sammen med kroppen som tar i mot

Hvis mennesket du møter ,ikke vil ha hjelp, da nytter ingenting, da kan du ikke hjelpe

Det er derfor viktig å ikke føle nederlag om healing ikke virker, for det er ikke opp til oss

Gled deg over å ta i bruk evnene dine

Vi mennesker kan mye mer enn vi har hatt mulighet til å fatte

La andre som ikke tror det samme som deg få være i fred

Prøver man å prakke sin mening på noen, vil de bare gå i forsvar

Det er ikke opp til oss å “omvende” noen annen

De skal gå sin egen vei

De har sin lærdom å ta vare på

Gå din egen vei, den som er spesialkonstruert for deg,men finn gjerne de du skal gå sammen med eller møte på veien

Å være sammen om energiene, å dele et felleskap, er givende

Vær obs på at lærere kommer deg i møte og det kan være gode møter men også vonde møter

Det er mye vi skal lære, av både godt og vondt

For min del føler jeg at for tiden lærer jeg om energier

Hvem skal jeg skygge unna, hvem liker ikke kroppen min å være sammen med og hvem kjenner jeg et godt nærvær av

Slik vil oppgavene og undervisningen variere

Velkommen til den åndelige verden

Vidunderlige oppdagelser venter

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg