Her skjer det, rødt blir til brunt

En nydelig dag her i Isfjorden i dag.

Vi kom i gang med beising av hus, rødt skal bli brunt.

Og jeg har klart å hjelpe til.

Noe jeg er svært glad for.

Det er ikke noe gøy å bare se på.

At det blir mer å gjøre på gubben fordi jeg ikke strekker til.

Men sånn er det bare og da må vi godta det.

Derfor var det kjekt å kunne gjøre litt i dag.

Nå skal jeg hvile meg i håp om at kroppen er villig til å samarbeide i morgen også.

 

 

 

Sånn farge har det vært i sikkert 20 år. Jeg er lei av å se rødt bokstavelig talt.

Vi har pusset opp en del innvendig de siste årene og utvendig har blitt utsatt.

Nå har det vært veldig slitt de siste årene.

Nytt tak fikk vi fikset i fjor.

Slik er det når man eier hus, bestandig noe som må fikses.

Jeg har ikke vist frem badet heller.

Vi har to bad, et hver.

Nå har gubben fikset sitt bad.

Jeg har ikke blandet meg inn men overlatt alt til han.

Tenk det, endelig få bestemme selv, hihi

 

 

Eneste kommentaren min var at han måtte ha svart armatur på vasken siden han hadde svart dusj.

Det ble veldig fint.

 

 

Den nyeste Lucinda Riley har dalt ned i postkassa så hun skal få litt oppmerksomhet nå, noen timer fremover.

Pus er ikke død, bare lat.

Hvis dere ser der til høyre, i det fjerne, ser dere hvor Romsdalsgondolen skal gå.

Den åpner nå i slutten av mai.

Åndalsnes er blitt stedet “alle” reiser til for tiden, etter all reklamen vi har fått fra Kompani Lauritzen.

Det er nedenfor den masta der, den berømmelige Rampestreken er.

Det er ofte kø for å komme seg ut dit.

Har du tenkt det hit bør du nok skynde deg å bestille plass å bo.

 

 

 

Se hvor fint det blir med brunt.

 

Jeg har kommet et stykke på vei ihvertfall, men det er rekkverk rundt nesten hele huset så det vil ta tid og vi må ha to strøk.

 

 

 

Jeg har også bestilt nye hagemøbler.

Stolene jeg har brukt er de gamle reclinerne jeg før hadde på stua.

De faller snart fra hverandre så det er nok på tide å si farvel til de,.

 

 

Maten gjør vi enkelt i dag.

Vi spiste rester til lunsj.

Til tv-kvelden tar vi en reprise fra forrige helg.

Hjemmelagd blåmuggdip med tilbehør.

Det er en nydelig dag.

Takknemlig

I dag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg