Forstyrr meg ikke, jeg jobber

 

 

Det er vel ingen som er innom min Lillasjel uten å forstå at jeg er tussete etter bøker.

Fullstendig rask ruskende gal.

I går ble vi spurt om å være med på fjellet for å spise middag.

Jeg hadde akkurat satt brøddeig men jeg sendte avgårde gubben.

Er jo fint for han å få lufte seg litt uten meg.

De ville gå seg en tur og i og med at batteriet mitt har vært ganske flatt noen dager, sa jeg at jeg kom etter hvis jeg orket.

For meg er det bestandig viktig å ikke strekke strikken for langt.

Samtidig så vet jeg at plutselig tar jeg lading, så jeg må ikke bli for parkert heller.

Jeg rusket derfor litt i ledningene på laderen, les tok en Ibux.

Der satt jeg og nytte utsikten når de kom tilbake fra tur.

Jeg påpekte da at de kom før jeg hadde fått lest ut kapittelet.

Ja det var nesten så jeg jagde de avgårde igjen.

Det var i går.

Boken ble lest ut, omtale kommer.

Jeg har byttet til min vanlige balkong og ny bok.

Jeg har skrevet Lillasjelord og jeg har stablet bøker.

Ja jeg er så gal.

Jeg kjenner ingen andre som holder på slik som meg.

 

 

Til venstre er de jeg la frem for august.

Det er mange flere som var i den stabelen men jeg må bare flytte de videre.

Jeg har bare en uke igjen av august og det er begrenset hva man når å lese på en uke.

Jeg vet de som leser mer enn en nok på en dag, men jeg er ikke der.

Stabelen øverst i midten er september under planlegging.

Der er det kun forfattere som er helt ukjent for meg.

De fleste har jeg ikke hørt navnet en gang.

Jeg vet ikke hva de handler om en gang, før jeg begynner presentasjonen.

Til høyre stables oktober.

Der skal jeg kun ha forfattere jeg har lest før og liker godt.

I hylla under til venstre, januar.

Ja tro det eller ei, neste år har jeg begynt å planlegge.

Nordisk blir temaet.

Februar er til høyre, norske forfattere

 

 

Trodde du det var det hele?

November og desember vil mest sannsynlig være en blanding av nyheter og jul.

Kommer litt an på covid.

Blir det ferie, blir det pocket.

Her er det derfor ikke avklart.

Men vi snakker neste år ja.

Til venstre blir en måned med Midt-Østen, India og Korea

Til høyre har de havnet de mursteinene jeg ikke fikk lest den måneden jeg hadde mursteiner.

Bøker lest mai 2021. 5,5 murstein og 1 roman

Temaet vil bli: Tykke mursteiner, tynne fliser.

Er vel ikke det brilliant?

Nå har jeg ikke tid til å fortelle mer.

Jeg jobber

I dag

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg