Et hav av tårer

 

Jeg vil gråte en tåre

Nei en er ikke nok

Jeg vil gråte mange tårer

En hel elv av tårer

Til sammen danner de et stort hav

Et hav av salte tårer

Av mine og av dine

En tåre for alle vonde ord

Og så en for alle vonde handlinger

Alle traumer, sorger, smerter, skuffelse, svik

Alt det vi bærer på

Sår som aldri gror uten at vi pleier dem og gir slipp

Ofte er de så usynlige

Vi har gjemt de så godt at vi ikke husker de bevisst

Bare kroppen vår husker

Vi glatter over, vi smiler og ler

Vi har det bare fint, det går så bra

Men gråten i hjertet den gjemmer vi

Vi gjemmer den for andre

Vi gjemmer den for oss selv

Ta maska på, vis frem den fineste fasaden

La ingen få se det vi bærer på

Alle våre hemmeligheter de gjemmer vi på

Ikke kom meg for nære, du får ikke se

Du får ikke se alt jeg bærer på

Jeg tror det går over helt av seg selv

Mine såre gror uten at noen blåser på

Jeg er flink, jeg er sterk, dette greier jeg

Ser dere ikke hvor flink jeg er

Jeg gråter en tåre for meg og for deg

Kom kjære venn, så skal jeg være den som blåser på

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg